Pazartesi, Ocak 23, 2006

HERKESE TEŞEKKÜRLER

Bir önceki yazımda, 127'yi aslında öylesine bir rakam olsun diye yazmıştım. Ama sizler beni önce umutlandırıp sonra da şımarttınız. Hepinize ayrı ayrı ama yemekvebiz editörlerinden sevgili ZEYNEP' e bi ayrı teşekkür etmek istiyorum.
Beni mahcup ettiniz. Hepiniz de sağolun varolun


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws




çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok ama çoooooooook teşekkürler zeynep :))



DEMİŞLER Kİ(<$Blo24>
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$BloUstad,
lafimi olur, 127 comment gormek istiyorum dedin, yerine getirilecek bir istekti bu bana gore, manevi destek hepimiz icin cok guzel, ama inan kac comment yazdim sana hatirlamiyorum bile,
bir bakima desarj oldum bende senin sayende.
Sagolasin.
Simarttin beni.
Zeynep

<$Blo4:14 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Bloaman zeynep, ben mahcubum sana karşı. Dünyaya bak ya. Texas nere kayseri nere. Sen beni bilmezsin ben seni bilmem, öyle bi dostluk oluştu. Ne güzel aslında dimi teknolojinin bu yönü :)

<$Blo5:37 ÖS <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.