Pazartesi, Ocak 23, 2006

KAR YAĞDI , MERTLİK BOZULDU

Efenim, yurt genelinde olduğu gibi Kayseri'ye de kar yağdı. Dükkan komşularımla sıkıla sıkıla otururken, birinden "ya nasıl olsa gelen giden yok, var mısınız kocaman bi kardan adam yapalım" diye bir teklif geldi. Hemen kabul gördü bu teklif ve biz işe koyulduk. Bizim dükkanın olduğu yerde boş bir alan var. Kardan adamı oraya yaptık.

Yaptık yapmasına ama... Oysa herşey nasıl da güzel başlamıştı

Önce en alttaki gövdeyi yapmak gerekiyordu ve bu ne kadar büyük olursa o kadar güzel olurdu. Yuvarlamaya başladık. Ben, Veteriner Mustafa Abi, Demirdöküm Ahmet. Kocaman olmuştu. Orta Gövdeyi de diğerleri hazırladı, Sunbebe Ahmet abi ve ECA eski yetkili servisi İbrahim abi. En son da kafasını hazırladık.

Bu sırada Ahmet Abi dedi ki" benim medyada sıkı ahbaplarım var, televizyoncuları çağıralım" Sonradan öğrendik ki Erciyes TV (yerel bir kanal) kameramanlarından birinin Abisini tanıyormuş. Neyse "tamam" dedik hepimiz.

Sıra kardan adamın yüzüne gelmişti. Ahmet Abi ben hallederim dedi. Biz hemen kıllandık.

İşin ilginç tarafı biz yüzünü kendi dükkanıa doğru yapar diye düşünürken, o tam tersini yaptı. Kardan adamın sırtı Ahmet abinin dükkanına dönüktü. Bi anlam veremedik.

Sonra birden benim kafamda ışık yandı. Tabi ya.. Televizyoncular kayıt alırken kardan adamın yüzünü çekeceklerdi ve böylece arka fonda da Ahmet Abinin tabelası görünecekti. Bedava reklam.

BEN- Abi bence yüzü yola baksın. (Benim dükkan görünecekti)
Sunbebe Ahmet- Yok böyle iyi. (kendi dükkanı görünecekti)

Derken diğerleri de durumu uyandı

ECA İbrahim- Bence kıbleye baksın (!) (kendi dükkanı için)

Veteriner- Benim hayvanlar kardan adamın yüzünden huzursuz olabilir. Sırtı benim dükkana baksında, yüzünün nereye baktığı önemli değil (yalan, amaç aynı. Kamera kardan adamın yüzünü çekerken arka fonda onun tabelası çıkacak)

Demirdöküm- Eğer sırtı benim dükkana bakmazsa ben kafasını kırarım bu kardan adamın, dedi ve ortam birden gerildi

Veteriner- Çok ayıp. Büyütecek bişey yok.
ECA- Nasıl yok canım. Hepiniz uyanıksınız dimi.
BEN- Yapma İbrahim Abi. İçimizde en uyanık geçinen sensindir.
ECA- Demirdöküm kafasını kırarsa ben de orta gövdeyi alırım arkadaş.

Sunbebe- Günahtır (!)
Veteriner-Sana fetva soran oldumu?
Sunbebe- Doğru ya. Sen hep kendi fetvanı kendin verirsin.
BEN-Uzatmayalım. Bu kardan adama el uzatan karşısında beni bulur.

Demirdöküm- Bulsa noolur
BEN- Uzat da gör noolur.
Veteriner- Ahmet o havucu da ver. Ben getirdim.
Sunbebe- Vermiyorum nooolucak . (hart) al yiyorum işte
ECA- Zıkkımın kökünü ye

BEN- Ya amma uzattınız ha
Sunbebe- Sen sus bi kere.
BEN- Susmazsam noolur
ECA- Ulan adam öldürmenin cezası olmuycak, kıtır kıtır doğruycan tümünü de

Veteriner- Bildiği bir yerde kiralık dükkan olan yok mu. Tadı kaçtı buraların.
BEN- Garipler mezarlığında bir yer varmış, oraya git istersen
Veteriner- Hastalansan ben bakıcam sana. Senin ettiğin lafa bak

Sunbebe- Hah haha haaa
ECA- Sen ne gülüyon
Sunbebe- Sanane
ECA- Ulannn. La havleee

Demirdöküm- Anlaşıldı.
(bir hamlede kardan adamın kafasını paramparça etti)
Sunbebe- Elin kırılsın
Demirdöküm- Canımı sıkarsan senin de kafanı parçalarım

Veteriner- Tüh size be
ECA- En çok da sana tüh. Okumuşsun bi de yazık
BEN- Nereye düştük biz yaaa

Sonra herkes dükkanına çekildi. Şimdi kimse kimseyle konuşmuyo :(

Ama merak etmeyin yarın herkes gülerek okuyacak bu sayfayı, öğlen çayında da konuşup güleriz yine ;)

Komşu gibisi var mı yaaaa

myspace


DEMİŞLER Kİ(<$Blo264>
<$BloBlogger tozbeziş ki...

<$Blolivvarcin ,kardan adamın her yanına bişey taksaydınızda kamera her yandan çekseydi ya,aha bu poposu ahada bu sağ böbreği diyerekten....çok güldüm yazına yine..

<$Blo5:57 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$BloUstad,
senin kameran yokmuydu, cekseydin su meshur kardan adami,
cok guldurdun beni sabah sabah simdi :)))
Allah da seni guldursun.

Zeynep

<$Blo6:19 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$BloUstad,
bu arada sevgili Meliha, Kayserinin Civikli tarifini gurubumuzla paylasti,
senide bizim guruba uye yapalim mi?
Kayseri lezzetlerini paylasirsin bizimle..

Istersen email yaz bana.
zeynepyemekvebiz@gmail.com

Zeynep

<$Blo6:21 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$BloBu bence en iyi yazıydı Mehmet.
Bu saatte resmen kahkahalar ile guldum yaa Allah ta seni güldürsün hep, sende bizi yine, bu boyle devam eder işte...

Yarını bekliyorum efendim, ee kamera yokmu kamera:)

Figen

<$Blo8:29 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloDAYI büyüksün

<$Blo10:15 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloDAYI büyüksün

<$Blo10:15 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloDAYI büyüksün

<$Blo10:15 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloDAYI büyüksün

<$Blo10:15 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloDAYI büyüksün

<$Blo10:15 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloDAYI büyüksün

<$Blo10:15 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloDAYI büyüksün

<$Blo10:15 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloDAYI büyüksün

<$Blo10:15 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloo halay çeken adamlara bayıldım. yazına da kahkahalarla güldüm. burda da kar çok güzel tuttu, kardan adam yapan çoçuklara sitemizin çatlagı avaz avaz bagırdı. yolun ortasına yaptılar diye , sanki yoldan geçen araba varmış gibi. çoçuklar da kızıp kardan adamı kartopu ile devirdiler. herkesin kendine göre kardan adam sorunu var yani.
zeynep'e teşekkür çalişması çok güzel hollywood yıldızları gibi adını neonlarla yazmak iyi fikir

<$Blo10:59 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger tatlıcadış ki...

<$Blosabah sabah çok güldüm saolasın :))

<$Blo10:15 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger yorgungeyikş ki...

<$Blolivvarcin komikmiş kardanadam olayı hakkaten o ayrı da,ben de şu halay çeken dayıları koymak istediydim ama bi halt becerimiyom ya onu da koyamamıştım illegal karakterler diye bişi zırvalamıştı bu blogun bana gıcık olan beyni neysekıskandım yani onu diyecektim

<$Blo1:21 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Annelog Atölyeş ki...

<$BloKardanadam yazına çok güldüm, gerçekten bulunmaz komşular:)

<$Blo3:43 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ÇEŞNİş ki...

<$Bloacaip güzel bir sayfan var mehmet livvarcin..tebrikler ediyorum..herhalde müptela olabilirim:))
aynur

<$Blo4:13 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloMehmet bence sen bu yazilari yaratiyosun komedi progamlarindaki gibi cunku her anlatigin komik ya.lol, sen ciddi ciddi meslegi degismeyi dusun ve levent kircayla yakin temesa gec, onun oyunlarinda sketcleri yazacak senin gibi kisilere her zaman ihtiyaci olur =)

Bu arada bu karlik olay aslinda tam tv'lik olmus kavga, reha muhtari cagaracaktiniz ve sizle roportaj yapacakti

reha muhtar:efenim kardan adamin basini yaparkenki duygulariniz nelerdi?

Reha muhtar:kardan adami kardanmi yaptiniz efenim?

Reha muhtar:mehmet bey isminizi alabilirmiyiz lutfen? =)

eline saglik tekrardan mehmet, yine herkesi guldurmeyi basardin.

<$Blo8:55 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$BloUstad,
sesin gelmez oldu, komsularin
gazabinami ugradin yoksa :))

Zeynep

<$Blo7:50 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger psychedelicpinkş ki...

<$BloHehehe kayserililer açık gözlü olurlar di mi :D
Süper diyaloglar, orda olmak istedim :)))

<$Blo10:07 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Unknownş ki...

<$BloYİne çok güldüm ya.AMA bu sefer sadece yazıya değil alttaki halay çeken adamlara da çok güldüm.Çok güzel ya:)

<$Blo1:36 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloValla çok güzel olmuş. Eline sağlık. Bence son dakikaya kadar birşey söylemeyip haberciler gelince kardan adamın kafasını alıp dükkana kaçsaydın daha fazla reklam olurdu. Ama kesin onu da düşünen olmuştur.

Canım kardeşim...

<$Blo3:44 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger DAMLAş ki...

<$BloŞu 127 yorumu kaçırdığıma üzüldüm, çorbada benim de tuzum olsun isterdim doğrusu :))
Bu arada Kardanadam yazın muhteşem, çok güldüm... Kalemine sağlık!!....

<$Blo8:28 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger deepnessş ki...

<$BloMehmet, ne güzel yazı bu böyle:) kar haberlerinden üzülüyor ve yoruluyorken, kelimelerin keyif verdi..

<$Blo10:10 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloMehmetçiğim,

"Rekor denemesi" diye bir yazı yaz. Guinnes rekorlar kitabına girecek tarzda bir yazı olsun. 10 bin comment yazalım. Türk bayrağını blogger'ın en tepesinde dalgalandıralım. Ne dersin.

<$Blo4:08 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$BloAllah derim :)

<$Blo11:10 ÖÖ <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.