Cuma, Ocak 13, 2006

KURBAN GEÇTİ

Bir kurban bayramı daha geçti. Bir kez daha gördüm ki hiçbişey değişmemiş.

Hep aynı diyaloglar, aynı sıkıntılar, aynı mutluluklar. İşte benim tespit edebildiğim birkaçı.

- Efenim Selamün aleyküm. Hayırlı bayramlar.Allah kabul etsin.
--- Vaaaaalüyküm selaaaaam. Amin. ( Kesin deriyi istiiicek)
- (Verecek galiba) Bizim bir derneğimiz var da. Fakir insanlara para yardımında bulunuyoruz. Eğer siz de böyle bir hayıra vesile olmak isterseniz derinizi derneğimize bağışlayabilirsiniz (Kesin verir)
--- Ne güzel! Lakin biz her sene Türk Hava Yollarına veririz. Bu sene de öyle yapacaz. (Fakirmiş. Benden fakiri var mı len bu alemde)
- Peki! Tekrar hayırlı bayramlar.(Türk Hava Kurumu geri zekalı. Verdiği yerden haberi yok daha)
--- Size de! (Hadi, anca gidersin)

* * *

-Merhaba. Hoş geldiniiiiz. Buyrun buyrun. ( Uyuz! Geçen bayram gelmedi diye lafı vurunca tıpış tıpış gelirsin dimi ilk bayramdan)
--- Merhabaa. İyi bayramlar. (Allahım ne işim var benim burda yaaa) Nasıl geçiyoz.
- Şöyle buyrun. Salona oturalım isterseniz. Orası daha geniş (Kuyruksuz da hiç dolaşmazlar. Çocukları bari eve bırakın görgüsüzler. Şuna bak 4,5,6 bi de kucakta, 7. Meydana anca sığar bunlar) Geçin çocuklar bakim siz de. Oh oh maaşallah. Ne şirin şeyler bunlar böyle. Kocaman olmuşlar (Evi dağıtmasalar bari)

--- Hamit abi yok mu yenge.
- O da eti kıydırmaya gittiydi. Gelir birazdan. (inşallah beklemezler) Eeee. Tekrar hoş geldiniz. Hayırlı bayramlar.(Son bayramın olur inşallah)
--- Çok şükür yenge. Size de iyi bayramlar. (Sen bi gebersen de Hamit abim de bi bayram yapsa)

- Eeee ne alırsınız. Sıcak soğuk? (Tatlı da az kaldı. İstemeseler bari)
--- Hiç zahmet etme yenge. (Ulan bu karının tatlısı da kendi gibi kuru olur hep) Bayram ziyareti malum. Şekerimizi alıp kalkalım biz. (Ter bastı yine. hayırlısıyla bi çıksaydık şurdan)
- Tabi hemen getireyim (Şekermiş. Zıkkımın kökünü ye) Ama olmaz öyle bi şekerle.
--- Olur olur. (En ucuz şekerden almıştır Hamit abim yine)

-Buyrun. Kolonya da alın (kokun sinecek yoksa eve)
--- Teşekkür ederim. E bize müsaade. Selam söyleyin yenge Hamit abimize de. (Zavallı adam yaa. Bu karıyla ömür biter mi)
-Müsaade sizin (aman tez gidin)

* * *

- Eeeee. Bitirdiniz işleri. (Kesiyomuydu bunlar yaa, gaf yapmayalım şimdi durup dururken)
--- Bitirdik çok şükür. Dün de kıymayı çektirdik. Bitti işte. Allah kabul etsin. (Sor sor, çatlarsın yoksa)

- Hisseye mi girdiniz. (Gerçi bunu kimse yanına ortak almaz ama...)
--- Evet. Sanayiden 6 komşu bir kestik bu sene. (Senin çevrende 6 tane adam çıkmaz tabi. Şaşırman doğal)
- İiiimiydi bari eti. (Hepsi senin gibiyse 3 kişiliğe 6 kişi ortak olmuştur.)
--- Allah kanını kabul etsin. Tartmak olmaz aslında da, kurban malum. Ticarete dökmemek lazım. Ama ortaklı olunca paylaşabilmek için haliyle mecbur tartılıyo (Bozuldun di mi)

- E tabi canım. Bizimkisi muhabbet olsun. (Bak bak şerefsize, ahkam kesiyo. Tartılmazmış. Utanmasan kuyumcu terazisiyle tartarsın sen eti be)
--- Tabi tabi. Bizim 48 kilo kemiksiz etimiz çıktı bu sene adam başı. (11 kilosu yağ çıktı gerçi de, boş ver)
- Maaşallaaah! (Yuuuuhhh. Karıyı mı kestin lan yoksa)
--- Sizinki nasıldı. (Sorduğuna göre kesmiştir herhalde)

- (Ulan şimdi 17 kilo desek dalga geçer bu) Valla ben bu sene Portekizdeki depremzedelere gönderdim kurbanı. Zaten et eksik olmaz bizim evden. Varsın hayır yerine ulaşsın dedik. (Lan Polonyamıydı yoksa depremin olduğu yer, P'li bir yerdi ama)
--- (Çüşş. Pakistan o adi herif. Utanmadan yalan söylüyo bi de) Allah kabul etsin .
- Amin , cümlemizinkini.

BAYRAMI BAYRAM GİBİ GEÇİREN HERKESİN BAYRAMI KUTLU OLSUN
myspace

<

DEMİŞLER Kİ(<$Blo104>
<$BloBlogger tozbeziş ki...

<$Blosen beni güldürdün allahda seni güldürsün..karıyımı kesti ha ..iyi bayramlar..

<$Blo5:14 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger psychedelicpinkş ki...

<$Bloayyy inşallah kimsenin böyle geçmemiştir... bu ne muhabbeti yaa. Bir an korktum ve iyi ki kimseyi ziyaret etmeye gitmemişim dedim :D

<$Blo10:44 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$Blogecmis bayramin mubarek ola :)))


zeynep

<$Blo4:59 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger Unknownş ki...

<$Blo:) iyiki yorum yazmışsın benim bloga.Yoksa bugün bu kadar çok gülemezdim.Bundan sonra devamlı ziyaretçisi olurum buranın.

<$Blo3:44 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Nilüferş ki...

<$BloGeçmiş Bayramınız Mübarek olsun.Bir daha ki sene inşallah daha erken bayramınız kutlarım...

<$Blo5:59 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger heracklesş ki...

<$BloYettim gari... Beni nerden bulduysan iyi ettin, bak ben seni bulamamıştım daha :)
gülüyorum, yazıyorum; durup "yaa ben biraz daha güleyim" diyorum :) :) :)

<$Blo2:09 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Blotozbezi, umarım bir ömür boyu gülersin

psychedelicpink,bunlardan çok fazla yok aslında :)

zeynep,seninki de :)))

alya-m, aşk olsun ;)

meltem, sana ,sormadan link verdim ama, umarım kızmamışsındır

nilüferce, ben de öyle umuyorum, çok geç kaldık bu sene çoook :)

ne melem şey (nmş), keşke okuyan herkes ayrı ayrı yorum yazsaydı, bkz: bir önceki yazım :)

herackles, çok aradım ben seni çook :)

bilmemkinedesem, o hisseli hayvan ne yazık ki artık aramızda değil :( ama haklısın, iyiydi :))

herkese teşekkürler...
10, hiç fena değil :))

<$Blo3:01 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mandalinaş ki...

<$Blo11 de hiç fena değil :))

pink'e katılıyorum. inşallah kimsenin böyle geçmemiştir bayramı. evet, dialoglar güldürüyor önce insanı ama sonra da korkutuyor.

sürekli farklı insanlarla iletişim halindeyiz. birilerinin de benim hakkında böyle düşündüğü veya düşünebileceği fikri beni ürküttü doğrusu.

samimi, içten dostluklar ve arkadaşlıklar ile...

<$Blo3:52 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger nerminnş ki...

<$Blobu ne karamsarlık. insan ilişkilerinin böyle olduğunu düşünmek ne korkunç. İnşallah sadece espri amaçlı yazmışsınızdır. sizin yada çevrenizdekilerin çinden geçen şeyler değildir

<$Blo2:34 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Bloilahi zekiyee, valla sen benden daha komikmişsin :) merak etme, değil, sadece komiklik olsun

<$Blo2:30 ÖS <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.