Perşembe, Şubat 09, 2006

AŞIK OLDUM OZANA BAKTIM





Yeni birşey deniyorum
Bunu ilk ben yapıyorum
Benim milletim aşıktır
Çok katılım bekliyorum ;)

***

Herkese söz hakkı var
Kimse demesin yerim dar
Düz metin yazana
Çok büyük ceza var :)

***

Atış serbest, konu yok
Alıntı manilere karnım tok
Pek zorlanmayız herhalde
Çünkü bizde ozan çok :)

***

Güler misin, ağlar mısın
Şu halime yanar mısın
Raytingler dibe vurdu
Sen de mani yazar mısın ;)

***

Sizce bu iş tutar mı
Commentlerim patlar mı
Tutmaz ise ne olur
Alem bana güler mi :(

***

DEMİŞLER Kİ(<$Blo494>
<$BloBlogger b.ş ki...

<$Blocommentlerin tane tane
ilk ben yazayım bi' tane
gerçek aşk var mı bilmem
14 şubat reklamlarını pek seyretmem

hece ölçüsü içermez :P
ondan biraz garip olsa gerek

<$Blo3:54 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloYari bulsam şöyle derdim
Senden başka yok ki derdim
Bunca gülün arasından
Nedense ben seni derdim

<$Blo3:55 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloTren basar raylara
Kaldık soğuk aylara
Şair olmak istersen
Düşmek gerek yollara

<$Blo3:57 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloMuavin durak dese
Kurbağa vırak dese
Ben senden ayrılamam
Elalem bırak dese

<$Blo3:59 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloakmadan testi dolmaz
yakmadan duman olmaz
sana nasihatimdir
sanalda mertlik olmaz

<$Blo4:04 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloPideler sıcak sıcak
Dolaştım bucak bucak
Mehmedime mesajım
Sevgiler kucak kucak

<$Blo4:07 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloYemenim ekmek dolu
Memedim sevgi dolu
Dileğim tanrıdandır
Açık olsun hep yolu

<$Blo4:08 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Blobeni gaza getirdiniz
muradıma erdirdiniz
arzun varmı denirse
bol bol comment dileriz :)

<$Blo4:33 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloİple kuyu kazılmaz
Abiler hiç yanılmaz
Bildiğim tek şey varsa
Comment için yazılmaz

<$Blo4:58 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$BloComment bana bahane
Sitem zaten şahane :P
Yorumsuz da tadı çıkmaz
Yazın işte ,banane ;)

Bu işin şakası
Ama, comment cakası
Yazan yazmayan sağolsun
Bigbrotherların hası :)

<$Blo5:23 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloComment comment diyorsun
Neden bu kadar önemsiyorsun
Commentin az olsa ne olur
KOMİKKS her zaman göz doldurur.

<$Blo8:19 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$BloSUYA BULGUR EZERIM,
HEM EZER HEM SUZERIM,
SENIN COMMENT DERDINDEN
DELI OLMUS GEZERIM.


ZEYNEP

<$Blo8:36 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloHasta yatagımdan kalktım
KOMİKKS'e şöyle bir baktım
Gene comment krizi tutmuş
Hem öksürdüm, hem yazdım.

<$Blo10:27 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloÇiftehan'dan Selam Sana
Blogger'lerin hasına
Yine tavan yapıyorsun
Nazar Değmesin Toprağıma...

<$Blo10:33 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloComment comment yazıyorsun
Neden türkçesini kullanmıyorsun
Yorum yazmak çok zor degil
Yeter ki istemesini bil.

<$Blo10:34 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloYorulmadım yorumladım
ilk defa maniler yazdım
Zeynep'e özendim galiba
Birden hızımı alamadım

<$Blo10:45 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloBen Zeynep gibi olamam
Devamlı yorum yazamam
Artık benden bu kadar
Baglasalar da duramam

<$Blo10:49 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Tugcş ki...

<$BloAy ben yazamicam mani gibi seyler,zaten saat olmus 1.14am burda:)(ve ben hala daha ayaktayim:) )
Neyse..Ay beni yanginda ilk kurtarilacaklar listene eklemissin..Yuppi!:)

<$Blo8:14 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$BloMeliha çok teşekkür ederim
Türkçeyi ben de severim
Bir hatamız olduysa
Herkesten özür dilerim

<$Blo8:26 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$BloZeynep, ne diyim sağolasın
Bir dost olarak varolasın
Çoluk çocuk ailenle
Mutlu bir ömür yaşayasın

<$Blo8:50 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$BloVay ortaaam hoşgeldin
Bizi ihya ettin
Kaç zaman oldu görüşmeyeli
Kendini çok özlettin

<$Blo8:53 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$BloMeliha unutmadan, geçmiş olsun
Dua edelim, Meliha, şifa bulsun
Hastalığı atlatınca
Ceplerine altın dolsun

<$Blo10:46 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$BloTuğçeye ne ceza versek
Ağzına biber mi sürsek
Ben ona kefilim
Bu seferlik affetsek ;)

<$Blo10:48 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger DAMLAş ki...

<$BloMehmet istemiş mani
Yazmayı da becerememki yani!..
Yorumları dolsun diye
Karaladık işte bir tane....

<$Blo11:13 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger kediş ki...

<$BloYorum yazıyorum ve de okuyorum
Ama yazılarımı gönderemiyorum
"sayfa görüntülenemiyor"a takılıyorum
yavaş yavaş kafayı yiyorum


Livvarcinin derdi comment
Yazı göndereyim,yardım et
Vatana millete olsun hizmet
Nerde bu Mehmet,nerde bu devlet

Sorunum gerçek,şaka değil
Gönderemiyorum elde değil
Ancak başına gelen bilir
İnanmayan bloguma girebilir

<$Blo12:37 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$BloGittim gördüm siteni
Anladım derdini
Hallederiz inşallah
Üzme tatlı canını

<$Blo1:20 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger kediş ki...

<$BloBu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

<$Blo3:00 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Unknownş ki...

<$BloYine başarmışın bakıyorum da yorumları toplamayı.Sanırım benimde bir mani yazmam gerekiyor ama benim bu konuda yeteneğim olmadığı için affınızı diliyorum.Bildiğim bi tane yazabilirim ama:)
sepet sepet yumurta
sakın beni unutma
:)))

<$Blo3:35 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger merş ki...

<$Blogüldürdün beni ey mehmet
gelmesin sana eziyet
linklere girme vaktin gelmiştir
bol bol commentlere kısmet

comment comment dedin
başımın etini yedin
alsana bir comment
ömrün boyunca sakla :p

comment yazmak bahane
böyle ilginç fikirlerin şahane
devamını bekleriz
ellerinizden öperiz :)

<$Blo6:11 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$BloAman la mer ne demek
Nerden çıktı el öpmek
Utandırdın bak beni
Ne güzelmiş sevilmek

<$Blo6:19 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$BloPaspas hayırdır inşallah
Sen çok iyisin maaşallah
Üzme tatlı canını
Kafayı yersin maazallah

<$Blo6:22 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$BloMeltemin mazereti var
Sınavı için vakti dar
Yazık benim kardeşime
Testler olmuş ona yar

<$Blo6:24 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blocem big brother ile asik atmis
Mehmet bigbrotherina gipta etmis
Demis ben yapamam senin gibi asik atmayi
Ama sonra ogtetmis herkese nasil atildigini =)

<$Blo7:07 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$BloArpa ektim yetismez

Bize yorum yetismez

Hangi bloga kondumsa

Orda yorumlar tukenmez :))

ZEYNEP

<$Blo8:54 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$BloVay bana vaylar bana

Kör oldum yaza yaza

Yazar yorumu kacarim

Canimin cektigi yana :)))

ZEYNEP

<$Blo9:10 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$BloArmut daldan asilsin
Meliha'cigim nasılsın
Senin bu guzelligin
Romanlara yazılsın :))

ZEynep

<$Blo9:36 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloZeynepcigim iyiyim
Daha ben ne diyeyim
bol bol mani yazdım
Mehmet'in duasını aldım.

<$Blo11:48 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloCebin altınla dolsun dedin
Beni çok sevindirdin
Çok teşekkür ederim
Tez zamanda olmasını dilerim.

<$Blo12:14 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger Tugcş ki...

<$BloManiler alip basini gider
Bu 40. yorum dediler..
Yeter artik yeni bir post yaz
Yoksa bu blog acliktan biter.

<$Blo3:11 ÖÖ <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blobilmem nedesem
benim yarim mi
bunları yazan
aman da aman

<$Blo1:30 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Burcu Karadaşş ki...

<$Blomanilerin sıra sıra
commentler feda olsun sana
bin yıl gelse rastlanmaz
böylesi ozana

aşk diye söyledim
anlamayadı ben ni diyim
uğruna yolları dersem
suskun kalır pir'im

<$Blo7:32 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger kediş ki...

<$BloNasıl olduysa becerebildim
Ama Mehmet'e kafayı da yedirdim
Ben Biyonikkedi yine geldim
Yazılar çıkmış haber vereyim dedim

Sana çook teşekkür ederim
Vaktini yedim bitirdim
Sanal alemin enteresan adamı
Livvarcin'i tek geçerim

<$Blo7:54 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger suspectş ki...

<$Bloadı mehmet livvarcin
kendisi pek bir cin
okudukça gülüyorum
her gün yaz Allah için :P

<$Blo2:07 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Bloben giderim tren gider
bacası çuf çuf eder
aşık memet minnettar
herkese teşekkür eder

<$Blo2:44 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloMehmet Bey efendidir,
icten yazar, samimidir.
Sanmasin sayfasi yorumlar kadar
okunur,
Benim gibi sessiz okuyucusu coktur.

<$Blo2:20 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloLivvarcinim Cincinim,
Yine comment mi istersin?
Comment sana feda olsun,
Sayfan yorumla dolsun!

<$Blo2:24 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloMütevazi kim,
Samimi kim,
Neseli kim,
Esprili kim,
Analizci kim,
Gözlemci kim?
Kim, kim, kim, kim kiiiim?
Livvarcinoglu Mehmeeeet Bey!
Bir Beyin oglu,
Gayserili bir beyin oglu!
Peh peh peeeh:-)

<$Blo2:27 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger un4tunatelyş ki...

<$Blohahaha
çok güldüm yaa..
ne güzel fikir,
ediyorum sizi takdir..

biliyorum olmadı ama
bu kadar mani yazabiliyorum anca :p

<$Blo1:26 ÖÖ <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo3456mani mani mıte bıre pışğani mı derpiyete dani edına tu zani =-)))

bana kız arkadas lazım

amed___21_3@hotmail.com

<$Blo9:28 ÖS <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.