Cumartesi, Şubat 18, 2006

ATICAM KENDİMİİİİ

GENÇ- Atıcam kendimi

GENÇ- Atıcaam kendimiiiiiii
Vatandaş 1- Adam kendini atıyo. Yukarı bakın
Vatandaş 2- Aha vallaa atıyo

Bir anda kalabalık toplanır

GENÇ- Bıktım artık bu hayattan
Vatandaş 3- Kesin kız meselesidir. Değmez delikanlı, bi kız içiiiiiin
Vatandaş 2- Şşşşşşt. Atla lan atlaaaa
GENÇ- Gel beraber atlayalııııım. Şerefsiiiiiiz.
Vatandaş 2- Efendi ol lan. Gelirsem ben atarım vallaaaa
GENÇ- Gelmezsen adam değilsin lan. Demirden korksak trene binmezdik

POLİS- Çabuk aşağı in. Derdin her neyse hallederiz.
Vatandaş 2- Ne derdi olacak. Şovmen şerefsiz.
GENÇ- Lan sen konuşma lan.
Vatandaş 2- Atla lan atla, ben tutarım seni
GENÇ- Memur abiiiii. Şu yanındaki şerefsiz var ya, mavi gömlekli, ondan şikayetçiyim abi

Balkondaki kadın- Şengüül. Şengüüüüül
Şengül- Buyur Pakize abba
Balkondaki kadın- Noluyo orda. Neden toplanmış kalabalık, hepsi yukarı bakıyo.
Şengül- Elmas abba gilin çatıya bi oğlan çıkmış." Kenidimi atacam" diyo
Balkondaki kadın- Elmas gilin orada görünmez ki burdan. Şengül, Şengüüüüül, oğlana deyin de bu tarafa geçsin
Şengül- (Töbe töbeee) Ayıp olur şimdi Pakize abba, bir dahakine de ordan atlar

POLİS- Derdin ne delikanlı senin?
GENÇ- 8 aydır işsizim. Gırtlağa kadar borca saplandım. Atlıycaaam
Manav Rıza- Zeyneeeel. İn yavrum aşağı. Değer mi lan tatlı canına.
GENÇ- Değmez mi Rıza Emmiii. 200 milyon da sana borç var. Silsene o zaman borcumu.
Manav Rıza- Baghele. Silme olmaz daa, uzun vade yaparıııım. Acelesi yoooogh
Vatandaş 2- Atla laaaaan.
GENÇ- Sus lan.

Mahallenin gülü- Zeyneeeeel. Kıyma kendine.
GENÇ- Anlamadım.
Mahallenin gülü- Atlama. Seni seviyorum beeeen.
GENÇ- Dinin hakkı için mi? Yoksa ineyim diye mi böyle söylüyosun?
Mahallenin gülü- İki gözüm önüme aksın seviyooom
GENÇ- Allah esirgesin. Bekle iniyorum

Balkondaki kadın- Şengüüül. Şengüüüüüül
Şengül- İniyo , iniyooooo

DEMİŞLER Kİ(<$Blo124>
<$BloBlogger tahinş ki...

<$BloIki gun sonra Mahallenin Gulunu dove dove camdan atar! Elleme atlasin..:)

<$Blo4:46 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$BloElmas gilin orada görünmez ki burdan. Şengül, Şengüüüüül, oğlana deyin de bu tarafa geçsin

bu satirda koptum ben :)))

ayy hala guluyorum yahuuu..

ustad gozumden yaslar geldi inan, allah razi olsun senden :))))))))))))))))))))

Zeynep

<$Blo5:23 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Tugcş ki...

<$Blo:)
Zeynep'e katiliyorum..Ben de o satira bayildim:)
Birden beni gulsen Bubikoglu ile Tarik Akan'in filmine goturdu..
Bir yaz, kardesim ve kuzenim( biri 4 biri 5 yasindaydi o zaman galiba), o filmi yapiyorlardi koltuklarin ustunde Kusadasi'nda:)

<$Blo5:56 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Burcu Karadaşş ki...

<$Bloatla len zeynel..atlamazsan adisin:) çekilir mi bu dünyanın kahrı be kardeşim..bi hatuna sattın kendini..atla atla atla!!!! der dış kapının mandalı..

<$Blo6:56 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger DAMLAş ki...

<$BloAy inanamıyorum sana Mehmet!! Nereden buluyorsun bu diyalogları!...

<$Blo7:39 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger kediş ki...

<$BloGirsene sınıfa Livvarciiiin!!!!!
Ooolum ders başladı yaaa!!!!!!!!!!
Yoksa ben gelip atıcam seni aşagıya!

<$Blo9:05 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blotahin yok aslinda, mahalenin gulu 2 ay sonra genci atirir kafasinin etini her gun:

'niye benimde obur kadinlar gibi suyum yok buyum yok, bir is bulamadin hala, ne ise yararsinki zaten' diyolaglariyla =)

mehmet bu arada tebrikler, memleketin uzucu ama gercek olaylarini sende her zaman isimlerini verdigim levent kirca ve cem yilmaz gibi komik bir dille anlatiyorsun =)

eline saglik.

<$Blo10:32 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Monarchş ki...

<$Blo:)) harikaydi. bende balkondaki kadinin dediklerine cok guldum=))
vatandas 2 de tam yurdum insani yani:o) o da ayri bi komedi:))

devamini bekliyorum:)

<$Blo4:47 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger Nilayş ki...

<$BloMehmet, Sener Sen'in bir filmi vardı. Sevgilisinin kocasından saklanıyordu da hani cama çıktı da birden kalabalık toplanmıştı. Senin bu diyalogları okuyunca o film geldi. Adını unuttum. Hatta bir vatandaş bakkala gidip polise telefon ediyor falan. Televizyon falan da gelmişti. Adam intihar ediyor diye millet bakıp durdu. En sonunda itfaiye geldi de adamı kurtardı. Bak sabahın ikisinde böyle yazıyorum kusura kalma..:))

<$Blo10:10 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Blotahin, mahallenin gülleri iyidir ya, yapmazlar böyle bişi :)

Zeynep, sana hiç yakıştıramadım "ben şu satırı sevdim "demeni. Ben sana" pastanın üstündeki çileği sevdim" desem, ne hissederdin ;)

tuğçe, al bi tane daha (bkz. Zeynebe söylediklerim)

burcyni, gün olur ben de çatıya çıkarsam, sakın oralarda bir yerde olma emi :)

damla, diyanet takviminde buldum ;)

biyonikkedi, raporluyum ben hocam yaaa :)

Cem, eyvallah kardeş

pink princess, teşekkür ederim :)

nilay, evet hatırladım, kırmızı etekli kadın olabilir adı. hatta yabancı bir filmin Türk versiyonu aslında o, evet evet ben de hatırladım :)

elif, mecburen indirdik. yoksa çok tepki alıyoruz :))

<$Blo9:22 ÖÖ <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloMemedim aferin sana. Toplumsal olayların yalın ve espirili bir şekilde irdelenmesi hem bireysel farkındalılığı artırıyor hem de muhtemel çözümlere altyapı hazırlıyor.

Sosyolojik açıdan bu olaya bakışım ampirik bir yaklaşımın çok ötesinde.

İtmeyin, itmeyin daha konuşacaklarım vaaarrrrrrr.....

<$Blo4:33 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$BloBen pasta yapmam pek, yemekciyim :))
onun icin pastanin uzerindeki cilegi sevdim diyemeyeceksin,
ben o satirdan sonrasini yaklasik 10 dk sonra okudum cunku :))))))))))))))))))))))))

zeynep

<$Blo1:38 ÖÖ <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.