Cumartesi, Şubat 25, 2006

DİNGİL NECATİNİN ANILARI - 1

Dingil Necati kız arkadaşıyla beraber sinemaya gider. Gişedeki çocuğun tanıdık olduğunu görünce selamlaşır ve biraz da kıza hava atmak için şöyle der:
- Ortaam, önlerden olsun iii mi

Kız arkadaşı Dingil Necatinin burcunu merak eder. Dingil Necati " Seninki ne" diye sorar. Kız "Terazi" diye cevap verince Dingil Necati şöyle der :
-Bundan sonra ben de Teraziyi tutuyorum

Dingil Necati bi arkadaşıyla beraber alışverişe çıkar ve kendisine ayakkabı alır. 2 gün sonra karşılaştıklarında arkadaşı Dingilin ayağında eski ayakkabısını görünce yenileri neden giymediğini sorar. Dingil şöyle der:
- Lan salak. Adam demedimi ilk 2-3 gün ayağınızı vurabilir diye. Perşembe günü giyerim

DEMİŞLER Kİ(<$Blo84>
<$BloBlogger kediş ki...

<$BloÇağır şu Zühtü'yü.Topuğundan diil ama ,göbek deliğinden vursun bu Şahane zat-ı dingili.

<$Blo3:15 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger cenkunalş ki...

<$BloBunlar senin malzemelerin mi?

<$Blo12:47 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Blobiyonikkedi, ben Zühtüyü çağırdım zaten ama akraba çıktılar :)

cenk, çoğunlukla benim abartmalarım, ama başka yerlerde karşılaştıklarım da var ;)

methe, tencere kapak ilişkisi gibi olur genelde bunlarınki :)

<$Blo8:51 ÖÖ <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloAllahım çok komik ya.. :D hani bazıları hep kızlar için bişiler yapar ya bu dingil necetide o tipten galiba..

<$Blo11:31 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger hlş ki...

<$Blodingilin allahı her halde bu vatandaş canım

<$Blo12:40 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blomehmet dingil necati seni ariyormus, sinemaya goturcekmis =)

bu arada bi onceki yazina oyle bi sorular sormusunki hala cevaplarini dusunuyorum, bide hazir cevabim diye kendimle ovunurdum =)

ama o ilk sorunla bana kendim hakinda bisey ogrettin, cok pis bogaz biriymisim cunku hayatta yemekten zevk almadigim bir yiyecegi bulamadim, cocukken sorsalar butun sebzeler derdim ama =)

<$Blo5:07 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blomemet seni bloglamak istiyorum. Blogun konusu da "Eğer kırılmayacaklarını bilsen kime ne derdin" olsun.

<$Blo9:19 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Bloabi bu çok kazık bi soru yaaa, olmazsa bunu işleyelim

<$Blo10:10 ÖÖ <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.