Perşembe, Şubat 16, 2006

ESKİŞEHİR YOLCUSU KALMASIN

Muavin- Eskişehir yolcusu kalmasııııın
Kaptan- Bismillah
Otobüs- Rın rın rıınnn

(5 dk sonra)
Muavin- (Mikrofondan) Bıdı bıdı turizmin sayın yolcuları. Bıdı bıdı bıdı. Herkese iyi yolculuklar dileriz.
Yaşlı amca ve teyze yolcu- Şak şak şak (tebessüm ederek alkışlar muavinin konuşmasını)

(40 dk sonra)
Yolcu 1- Iıııgh
Yolcu 2- Lan adam bayıldı lan. Lan ölüyo adam
Yolcu 3- Kolonya! Kolonya getirin!

Kaptan- Oğlum nooluyo
Muavin- Adam bayıldı abi
Kaptan- Hangi adam lan
Muavin- (!) Yolcu abi
Kaptan- Lan dambıl dumbul cevap verip de benim asabımı bozma
Muavin- (!) (ne soruyon o zaman acur "hangi adam" diye)

(2 dk sonra)
Yolcu 3- Kolonyaaa
Yolcu 2- Kaptan durdur arabayı. Adam ölüyooo
Kaptan- Oğlum git bak bakim adamın nesi var

(1 dk sonra)
Muavin- Amca! Amca duyuyon mu beni
Yolcu 3- Kolonyayı çal yüzüne. Bol bol çal
Yolcu 4- Yaw golonya olmaz. Yere uzatıng adamı
Yolcu 5- Dışarı çıkarın da hava alsın adam biraz yahu

(7 dk sonra)
Yolcu 3- Böyle olmayacak. Hastaneye yetiştirmek lazım.
Yolcu 6- Kaptan bas gaza. Adam gidiyo
Kaptan- Tüh ben böyle şansın içine tükürüyüm be
Otobüs- Rın rııııııııııın

(5 dk sonra)
Yolcu 4- Golonyayı hiç çalmayacadıngız
Yolcu 3- Sus dayı gözünü seveyim. Bi de senle uğraşmayalım.
Yolcu 6- Kaptan bas. Adam ölüyo yaaaw
Kaptan- Sirenleri de açıyım mı bayan. Töbe töbee. Basıyoz işte

(4 dk sonra)
Yolcu 1-
Yolcu 2- Amca! Amcaa. Şşşşt amca
Yolcu 4- Gaptaaan. Tamam yavaşla, yavaşla
Kaptan- Düzeldi mi
Yolcu 6- Yok!
Kaptan- Vallaa mı
Muavin- Vallaa
Kaptan- Tüh ben böyle şansın içine tükürüyüm be
Yolcu 2- Muavin bey. Benim yeri bi değiştirseniz

(3 dk sonra)
Muavin- (Mikrofondan) Sayın yolcularımız. 12 numarada oturan yolcumuzu kaybettik. Lütfen panik yapmayalım. Hepimizin başı sağolsun.
Yaşlı amca ve teyze yolcu- Vayyy


myspace

yoğun istek üzerine

(3 saat sonra)

Yolcu 1- Iıııgh , noooldu, nerdeyim ben

:)))


DEMİŞLER Kİ(<$Blo134>
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloYav adamı niye öldürdün. Yetişselerdi daha güzel olmaz mıydı?

Sınavlara hazırlık soru bankası :-)

<$Blo2:02 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Burcu Karadaşş ki...

<$Bloyurdum insanı normal..:)
ben istanbul'a gelmek üzere bilet almak için gittiğim garda adama en önde yer ver var mı ya da cam kenarı olsun die soruyorum adam da bana olmas mı deyip 30 bilmem kaç numara bilet kesio bi de koridor:D ben bunu yaşamışım o yapılanlar ne ki..:) :)

<$Blo2:26 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$BloSabah sabah okudum, mutlu son olsaydi keske :(((

Olmeseydi.

Zeynep

<$Blo3:17 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$BloZeynebime bak be , hemen değiştiririz, senin canın sağolsun

<$Blo3:25 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Unknownş ki...

<$Blo:)çok güzel yaa.Otobüs yolculukları hep çok komiktir zaten.Bir de yanına çok konuşan biri olursa daha da komiktir.Bütün hayatını anlatan tipler oturur benim yanıma genellikle:((

<$Blo3:47 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$BloZeynep ;)

tamam mıdır :))

<$Blo3:49 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$BloHelalsin sen ustad,
cok sevindim, mutlu son olayina.
Hayatimizda o kadar cok uzucu olaylar yasiyoruz ki,
senin blog ismin KOMIK, inan beni gulumseten nadir kisilerdensin.
O yuzden huzunlu son beni uzmustu sabah sabah.
Tesekkur ederim ustad. Klavyen dert gormesin.
Saglikli, mutlu gunler bizi bekliyor.
Zeynep

<$Blo5:44 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Tugcş ki...

<$BloOtobus yolculuklari feci sikiyor beni ya..Her seferinde, ne zaman yalniz kalmak istesem, soyle kendi kendime, benim yanim ahep surekli konusan teyzeler oturuyor..
Ben yolunu buldum ama artik..elimden geldigince, ucakla yolculuk yapiyorum..Yok, zaten araba tutuyo, karnim agzima geliyo:)

<$Blo9:56 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blosende pek kilibik oldun ya mehmet, zeynep degistir diyo aninda hemen hikayeyi degistiriyosun =) saka saka.

Aslinda temel fikrasi gibi 1 can kurtarayim derken hepsini oldurecektin =) (zeynep simdi bu adamda inadina yaziyo herhalde, 1 tane olu haberine dayanamadik hepsini olduruyo vicdansiz diyodur)

tugce sana ufak bir onerim var SIKIYOR yazarken dikkatli ol kucuk harflerle =)

<$Blo8:05 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$BloKiymetli Cem,
aklima pazar yerine girmemek icin cocugun uzerine giden otobus soforu fikrasini getirdin :))
vicdansiz degilsin, yazilarini ve yorumlarini takipteyim.

Zeynep

<$Blo3:52 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger pinominoş ki...

<$Bloyaa alakasız olcak ama o kadar anket doldurduk silmişsin:) çok bozuldum ama:))

<$Blo1:11 ÖÖ <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloZeynep bende zaten o fikrayi kastederek soylemistim ama benim aklimdada fikra temelin cocugu ezmemek icin pazara girip herkesi oldurmesi olarak kalmisti =)

Bende senin sayfanin takibindeyim aslinda =) kimseye soylemede senin pideni bile yaptim ama hazir ekmek hamuru alarak, ama ben merdana kulanmadim zaten merdanede yok bende, ben pideciler gibi ellimle actim =)

Dedimki pidecilerin hepsi maco erkekler onlar hamur karip, hamur acip pide yapiyorsa sende hazir hamur alip sansini dene bakalim. Sonuc gozler yasarticiydi.lol

<$Blo6:38 ÖÖ <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloheheh komiksin ya..

<$Blo11:33 ÖÖ <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.