Çarşamba, Şubat 22, 2006

FILL IN THE BLANKS

  1. Yemek seçmem ama, ......................yi sevemedim bi türlü
  2. Keşke imkan olsa da, .....................yi hayatımdan komple çıkarsam
  3. Çocukluk yıllarımda , .................... vardı. Ne güzel günlerdi yaaa
  4. Savcı olsam, ilk .........................yı tutuklattırırdım
  5. Ben bir çizgi roman kahramanı olsam, herhalde ........................ olurdum

DEMİŞLER Kİ(<$Blo184>
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Blo1- kerevizle yıldızım tutmadı gitti
2- kredi kartlarını
3- leblebi tozu, 5 liraydı
4- İsmail YK
5- kesinlikle Garfield

<$Blo8:50 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger suspectş ki...

<$Blo1- kereviz
2- y'nin ailesini
3- macun
4- hakkımı yok yere yiyenleri
5- oburix

<$Blo9:10 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger tahinş ki...

<$Blo1- Taze bakla yemegi
2- Bilgisayar-internet. Ne onlarla ne onlarsiz:)
3- Yaza tekabul eden Ramazan aksamlari, iftardan sonra arkadaslarla siyaciliga cikip mani okuyarak kapi kapi dolasmak ve harclik toplamak vardi. Sonra da o harcliklari mahalle bakkalinda harcamak:) Bir de catapat vardi:) Hani su yerlere surtturup satur cutur patlattigimiz catapat:)
4- Rusvet alan hakimleri, sonra da rusvet alan kim varsa hepsini.
5- Calvin :)

<$Blo1:17 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo1) Her türlü krep
2) Ceca'nın Z. halasını :)
3) pazar sabahları TRT 1'de çizgi film kuşağı vardı
4) haksız kazanç elde edenleri
5) Hüdaverdi :)))

<$Blo2:29 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Burcu Karadaşş ki...

<$Blo1.yemek seçerim ama,çocukken bile sekizotu yemem dermişim.o yıllardan kalma ot milletini sevemedim hala..
2.Keşke imkanım olsa,canımı bile bile yakan herkesi hayatımdan kazısam..
3.Çocukluk yıllarımda,kimsenin aklına gelmeyen fikirlerim ve gerçekleştiremeyeceğimi bilsem de güzel hayallerim vardı ;)
4.Savcı olsam,ilk aşık olduğum adamı tutuklatırdım.Onun yüzünden aşkın acılarıyla boğuşmak zorunda kaldığımı hatırlatıo..
5.Ben bir çizgi roman kahramanı olsam,PEMBE PANTER OLURDUM!!! :D:D:D

<$Blo3:11 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo1. tarana çorbasını

2. tarana çorbasını

3. mercimek çorbası

4. tarana çorbası pişiren kayınvalide

5. sadece mercimek çorbası yiyen temel reis olurdum

<$Blo3:54 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Unknownş ki...

<$Blo1.pırasa.ıyyyy.:(
2.ergin'i
3.ne bilim her gün güzeldi çocukken
4.Beni sinir eden boş insanları
5.tweety:)

<$Blo6:05 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Tugcş ki...

<$Blo1-Kedirgen ve Pirasa( Ege yoresinde unludur, bu arada ben Kerevzi cok severim..Kerevize laf soylettirmem!!!Herkes yicek kerevizi, sinirlendirmeyin bakiiim..Ayrica o pirasa degil, PIRANSA..siz hic koy turkcesi duymadiniz galiba:) )
2-Sinavlari(ogrenci mantigi yoksa o mantik ogrencisi miydi:) )
3-Ben altin seklinde olan tanesi 500L olan cikolatalari cok severdim..Bir keresinde anneannem 20 tane almisti:)
4-OOo, liste uzun benim..Bush, Tayyip Erdogan, Tony Blair, Micheal Jackson,Britney Spears,Petek Dincoz,Nez,boyle uzar gider.
5-Bugs Bunny...Cunku cok zeki;)

<$Blo7:39 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger psychedelicpinkş ki...

<$Blo1.Yemek seçerim ve bamya, kereviz, kabak, ıspanak gibi yemekler varsa eve gelmek dahi istemem.

2. Canımı sıkan tüm insanları bir gün mutlaka hayatımdan çıkarcam :D

3. Biz küçükken bionik kurabiyeler vardı artık yok :(

4. Bizim müdürden başlardım, devamı da gelirdi. Hatta bi de polis olup işkence etmek isterdim :P

5. Pembe Panter olmak isterdim lakin biri olmuş o zaman ben de kaptan swing olayım. :D Olmadı Taz Mania Canavarı olurum.

<$Blo8:30 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Nilayş ki...

<$Blo1. kisnisi
2. kilolarimi
3. bakkalda keci boynuzu satilirdi..:)
4. gorumcemi( cunku gereksiz)
5. She-ra

<$Blo9:09 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger DAMLAş ki...

<$Blo1-BEYİN...(ıyyyyy, düşüncesi bile kötü)
2-Mesafeleri (sevdiklerimle aynı şehirde yaşamak istiyorum artık!!)
3-Haftasonu sabahları Çocuk Radyosu vardı, hiç kaçırmazdım :)
4-Atatürk'e karşı olan herkes!!...
5-Hop hop değiş Tonton :)) Küçükken hep onlar gibi, her şekle girmek istemiştim...

<$Blo12:17 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$Blo1- bamyayi sevemedim bi türlü
2- cikolatayi hayatımdan komple çıkarsam
3- TRT 1 de Bizim Sokak diye bir yapim vardi, ilgi ile izlerdim her bolumu. Ne güzel günlerdi yaa.
4- Yasadigim ulkenin baskani ile, Sevdiklerimin yasadigi ulkemdeki baskani tutuklattirirdim.
5- herhalde heidi olurdum.

<$Blo9:26 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mor-cilekş ki...

<$Blo1-mantar
2-bencil insanları
3-yaz akşamlarında arkadaşlarımızla oynadığımız oyunlar(yakartop-saklambaç v.b.)
4-Atatürk karşıtlarını
5-şeker kız

<$Blo9:09 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger hlş ki...

<$Blo1-böbrek ve lahana sarması
2-böcekleri
3-balık şeker vardı o zamanlar ne güzeldi
4-cins insanları
5-uzun bacaklı judi

<$Blo11:43 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger Günş ki...

<$Blo1-sakatat
2-böcek'in ailesini
3-babam saçlarımı okşardı
4-bütün geri kafalıları
5-Wilma

<$Blo10:23 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger balimş ki...

<$Blo1. Bamya
2.Kilolarimi
3.Super baba dizisi
4.Gulben Ergen
5.Heidi

<$Blo4:01 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger merş ki...

<$Blo1. yemek seçmem... düşündüm düşündüm bulamadım ya asla yemediğim birşey. herşeyi seviyorumm. he kivi olabilir :)
2. kiloları diyorum bende :)
3. bisikletim vardı,gene olsa gene deli gibi binsem... ben iki elimi de bırakırdım yaa.. :)
4. yavuzu.
5. Obur şirin :P

<$Blo10:21 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo1-bamyayı oldum olası hiç sevemedim
2-bu gün yaşadığımız sıkıntı ve stresi(çok kötü bir gündü:(( )
3-şemsiye çikolata vardı.babam hep kemeraltındaki çin çin pastahanesinden alırdı
4-eşimin hakkını yiyenleri
5-tatlı cadı olup bir burun hareketi ile sevdiğimin üzüntüsünü yok etmek isterdim.birde oğlumun her istediğini yapmayı:))

<$Blo12:01 ÖÖ <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.