Çarşamba, Şubat 01, 2006

HASTAYDIM :(

Başlıktandan da anlaşılacağı üzre bir süredir hastaydım ve internete giremedim. Sizlerden uzak kaldım

Ama artık iyileştim. Yeni yazı çok yakında geliyo :)

DEMİŞLER Kİ(<$Blo44>
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloKış geldi soğuk oldu
Hep sokaklar kar doldu
Kardan adam neyine
Memedim grip oldu

Kardeşim geçmiş olsun
Yazın hep yorum dolsun
Sayfanı takip eden
Cebinde altın bulsun

Sanattır yazı yazmak
Güzeldir yorum almak
Internet bahanedir
Niyetim seni sormak

<$Blo11:33 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$BloO ooooo. Sen böyle yorumlar yazmaya devam edersen, biz yakında sana devrederiz bu sayfayı. Millet artık benim yazılarımı değil, senin yorumlarını okumak için girecek bu sayfaya :)

<$Blo12:01 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger cenebazş ki...

<$BloGeçmiş olsun. Acil şifalar

<$Blo9:45 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blogeçmiş olsun dikkat etmek gerek bu aralar bende hastayım da kötü oluyo..

<$Blo10:12 ÖS <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.