Çarşamba, Şubat 01, 2006

KURTLAR VADİSİ

myspace



Kurtlar Vadisi dizisini bilmeyenimiz yoktur herhalde. Ben de izliyorum. Açıkcası bazen imreniyorum da o hayata.

Çakır Abi var mesela. Mafya babası ! Bir de adamı var onun, Memati. Çakır Abinin canını sıkan birisi olduğunda "Mematiiiii" demesi yetiyo, can sıkan adam artık yok ;)

Evet evet. Bazan ben de mafya babası olmak istiyorum. Varsın benim adamımım adı da Zühtü olsun.

Abla- Son oluru ne bu avizenin
Ben- Valla Abla! Madem beğendin. 70 lira olur.
Abla- Çok diyosun. Yap biraz daaa bişiyler.
Ben- Abla inan kurtarmaz.
Abla- Olur oluurrrrrr. Yap sen yap.
Ben- Zühtüüüüü
Zühtü- Dışınnnnn

Ben- Pardon! Çorbanın içinden kıl çıktı
Garson- He he. Araba çıkacak değil ya.
Ben- Zühtüüüüüüüü
Zühtü- Dışınnnnn

Ben- Bu pantolon pek hoş durmadı galiba
Tezgahtar- Bence gayet güzel
Ben- Yani ne bileyim. Çirkin durdu gibi.
Tezgahtar- Beyfendi, sizin basenler biraz geniş olduğu için.
Ben- Nasıl yani
Tezgahtar- Yani pantolona suç bulmayın. Siz kilolusunuz
Ben- Zühtüüüüüüü
Zühtü- Dışınnnnnn

Arda- Ingaaaaaa
Ben- Hale sustur şunu.
Arda- Ingaaaaaaaaa
Muavin- Abi dilerseniz battaniyede sallayalım
Ben- Olur. Ya bütün yolcuları da rahatsız ettik. Kusura bakmayın
Muavin- Olur abi. Çocuk o
Arda- Ingaaaaaaa
Yolcu- Üffffffffff
Ben - Zühtüüüüüüü
Zühtü- Dışınnnnnn

İsmail YK- Şappur şuppur beni öp, happur huppur beni yeee. Cıstak cıstak
Ben- Zühtüüüüüüü
Zühtü- Dışınnnnnnn

Spiker- Hakan Şükür ve Goooooooooooool
Ben- Zühtüüüüüüü
Zühtü- (!)
Ben- Ne bekliyosun
Zühtü- Abi Hakanı mı vuruyum, Rüştüyü mü
Ben- Zühtüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü
Zühtü- Anladım abi. Dışınnn Dışınnnnn

Bu arada Zühtü'yü ödünç almak isteyen varsa çekinmesin, yazsın :)

DEMİŞLER Kİ(<$Blo314>
<$BloBlogger DAMLAş ki...

<$BloBu ZÜHTÜ'den her eve lazım!!...
Bu arada, geçmiş olsun.Kayseri'nin soğukları vurdu galiba!!...

<$Blo12:21 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Unknownş ki...

<$BloHarika!! Bu Zühtü'nün bi boy büyüü varmı.Şööle daha Zühtü demeden benim ne demek istediimi anlayıp DINNN...Tam İsabet!!

<$Blo1:32 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloBen - Memet bu tür olayları internetten teşfik etmen doğru değil

Memet - Abi bunlar şaka yaa..

Ben - Yok olsun bence yanlış. Ya herkes kendi Zühtüsünü yapmaya çalışırsa.

Memet - Ne alakası var abi?

Ben - Milleti mafya olmaya teşfik ediyorsun. Hiç yakıştıramadım.

Memet - Zühtüüüüüü

Zühtü - Dışıınnnn

<$Blo1:34 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$BloAhh be dostum,
kardan adam yapacaz derken kaptin sifayi degilmi? Hanimda tatilde, bir tas corba getirenin vardir insallah.
Dikkat et kendine,
Ben bu diziyi hic izlemedim, o sebeple hic yorum yapamiyorum konu hakkinda uzgunum :((
Kendine iyi bak,
ama zuhtu iyi fikir biraz odunc versene, ucak biletini karsilarim,
burada da "Dışınnnnn" yapilacan bir baskan var:)))))

Zeynep

<$Blo3:54 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger b.ş ki...

<$Blosahiden de keşkem herkesin bir zühtüsü olsa. (ne saçmaladım ya köpek mi sanki sürekli yanında dolaşacak)

geçmiş olsun bu arada, hastalık sonrası bile espri seviyenizi düşürmediniz :) kolay gelsin

<$Blo3:56 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Unknownş ki...

<$BloDaha moderen bir tipi varsa bende alim.Öyle palto filan giymesin.Herkese lazım bir zühtü:)

<$Blo5:16 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Burcu Karadaşş ki...

<$Bloegzantrik::geçmiş olsun,hastaymışsınız.

az ama öz konuşan::sanane ya..ona da mı müdahale edionuz!!!

egzantrik::sorma da kabahat bu mecliste

az ama öz konuşan::zühdüüüüüü
sen işini bilirsin ;)

<$Blo5:37 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Tugcş ki...

<$BloBen de istiyorum Zuhtu'den..
Eger bu donem sinavlarimdan cok yuksek notlar almazsam,
Tugce:Zuhtuuuu
Zuhtu: Tatatatatatatatatata..
:)

<$Blo10:39 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger cirkin ordekş ki...

<$Blouzun zamandir boyle gulmemistim :))

<$Blo10:57 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloAllah hayrını...çok güldüm ya... :)))

<$Blo11:18 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blobir brother: mehmet gel senle bi kampanya baslatip 10 bin comment alacak yazi yapalim ve rekorlar kitabina girelim, ne dersin?

Mehmet: ALLAH derim abi.

Cem:Zuhtuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Zuhtu: Disinnnnnnn Disinnnnnnnn

=)

<$Blo1:06 ÖÖ <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blobig brother

Doğru söz etmez pişman
Yemeyen olmaz şişman
Cem dostuma cevabım
Kardeşler olmaz düşman

Omuza omuz verdik
Kar altında gül derdik
Rekor kırmak nedirki
Koca dağları deldik

<$Blo11:08 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Blodamla, sağol, iyiyim şimdi

jade, bunlar boy boy :)

zeynep, sizin başkana bütün zühtüleri, ahmetleri, mehmetleri, hasan, osmanları toplamak lazım ki garanti olsun :)

erdynii iyiyim şimdi, çok saol

meltem, elimizde berk var mesela daha modern, ama o da beyaz çorap giyiyo :)

burcyni, neden bana psikopat muamelesi yapıyosun yaa :)

tuğce, bence sınava girmeden zühtüyü al ki bi işe yarasın :)

çirkin ördek, umarım çok uzun bi süre yüzünden gülücük hiç eksik olmaz ;)

wadaa, :)))

<$Blo11:59 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Blocem, senin sayfan yokmı hocam ya, müthiş bi potansiyel var sende ama bizden esirgiyosun valla ;)

ben- zühtüüüü, topuklarına sık, uyarı mahiyetinde :))

<$Blo12:00 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Blosevgili bigbrotherım, bakıyorum döktürüyosun, şiirler filan. biz millete düz metinle laf yetiştiremiyoz, sen maaşallah kafiyeli kafiyeli iğneliyosun :)

seni çok seviyorum
çocukları öpüyorum
yengeme de saygılar
hepinizi özlüyorum :)

<$Blo12:05 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloBen Zühtü, ayıp oluyo arkadaşlar yaa...

NOT: İş konuşmak isteyenler özelime mesaj düşsün yeter.

<$Blo12:06 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Blozühtü :)))

zühtü kendini aştı vallaa

<$Blo12:33 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloMemet abi hani sahte isim kullanacadın. Bak elaleme madara olduk. Daha moderni yok mu diyolar.

Not: Beyaz çorap giymek suçmu

<$Blo12:51 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Blozühtü, burda laylaylom takılıyoruz diye aman ha racona ters bi durum olmasın ;) nooldu sen 14lüyü bakıma vermiştin, aldın mı. ha bi de İsmail YK dün canlı yayına çıktı, nooluyo? B planını uygulatma bana :)

<$Blo1:36 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Hayâlş ki...

<$Bloİlahi :)))))))))) çok güldüm.Ama ben bi de iplikçi isterim.:)
Hayal= iplikçi öde şu alış verişin hesabını
İplikçi= aman caniiiim bu kadar da çok para harcanmaz ki..yazik değil mi paraciklara
Hayal=zühtüüüüüü
ZÜHTÜ=?????????
Hayal=ne bekliyorsun zühtüüüüü
Zühtü=abla mağzacıya mı iplikçiye mi?
Hayal=Mağzacının kafaya iplikçinin topuğa zühtüüüüü

:)))))))))))

<$Blo1:51 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger kediş ki...

<$BloLivvarcin,gecenin karanlığından yaralanarak gizlice Biyonikkedinin bloguna girer ve bir yorum yazar.Böylece masum biyonikkedicaazı minnet altında bırakır ki O'da gelip kendisine bir yorum yazsın(Bkz.Aralık 29 2005,Blog me:( Pliiiiz yazınız)
_zühtüüüüüüüü!
_dışınnnnnnnn!
Peki bu kurşun kimeydi?Zühtü'ye kim seslenmişti?Zühtü Kendini vurmuş olabilir miydi?
Azz Sonraa!!

<$Blo2:18 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Blobiyonikkedi, günahımı alıyosun, başka bişey demiycem sana ;)

n.e.y., müdürle boş yere uğraşma bence, çünkü gelen gideni aratır, topuğuna sıktır ama :)

ya yalnız bişey söylicem, ben bu yazıyı yazarken endişelerim vardı tepki alırmıyım diye, ama millet hep psikopat :))

<$Blo4:27 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger pınarş ki...

<$Blogeçmiş olsun mehmet. ama sana hiç yakıştıramadım onu bunu vurdurmayı.
ben: zühtüüüü
zühtü: dışınnnnn

<$Blo5:56 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger suspectş ki...

<$Bloyarım saatir yazdıklarını okumaktayım.suratım iki karış dolaştığım son bi aydır hiç bu kadar gülmemiştim. valla sevdim ben seni :)

<$Blo7:52 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Nilayş ki...

<$BloKoptum sabah sabah. Hergun girip sayfana bakacagim. Allah iyiligini versin. Bizim burada Zuhtuluk cok olay var.Bir tane de ben alayim.
Hala guluyorum. Bundan sonra esime de Zuhtuuuuuuuuu diyecegim beni kizdirdiginda, nasil olsa anlamiyor..:)))))

<$Blo8:12 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloBigbrother bak zuhtunun bir kursunuyla senide sair yaptik =)

Bir zuhtu dedim bin ah isittim
Bigbrother'dan azar isittim

Dingig dingir dingirrrrrrrrr

Kizma bana bigbrother arkadas
Varsin olsun istedigin 10 bin mesaj
Canim sana kurban olsun arkadas

Dingir dingirrrrrrrrrr

Su asiklar sazlariyla birbirlerine laf yetistiriyo ya bizde onlar gibi yapalim bari =)

<$Blo3:26 ÖÖ <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloMehmet arkadas benimde burda bi sayfa var ama oyle hergun birseyler asmiyorum oraya simdi diyecen onun bunun sayfasinda bu kadar dolasirsan nerden vaktin olacak tabi.lol

geneldede sirf cem yazip birakiyorum mesaj, eger sayfa sahibi silah zoruyla blog ismimi yazdirmazsa.

buda benim sayfa, uyumak istediginde ugra sayfama =)

http://ordanburdansurdan.blogspot.com/

<$Blo3:34 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger Günş ki...

<$BloBak şimdi sen o yüzden mi bana comment bırakıp duruyorsun :) Neyse mail adresini bulamadım sayfanda yazmıyor, bana askbocugum@gmail.com adresimden mail atarsan merak ettiklerini sana açıklayacağım :)

Ben: Zühtüüüü , mail adresi bile koymamış sayfasına..

Zühtü : Dab dan dan...

<$Blo12:30 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger un4tunatelyş ki...

<$Bloben de çok güldüm.. Allah iyiliğinizi versin.. :)
dizinin tekrarları bile hala ilgiyle izleniyor & herkesin bir Zühtü'ye ihtiyacı var.. gerçekten de bu posta 1000 comment yazılır..:)

not: bana bir Zühtü yetmiyor, iki tane alsam?? :)

<$Blo7:57 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger DAMLAş ki...

<$BloMehmet,
sobeledim seni....
Sayfama bir baksana!!...

<$Blo10:09 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ÇiğDemş ki...

<$Bloöldüm be yaw :)

*müthis*

<$Blo12:02 ÖS <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.