Pazartesi, Şubat 13, 2006

ORTA OKUL ANKET SORULARI

Aklımda kalan birkaç soru

  1. Bir yağmur damlası olsaydın, nereye düşmek isterdin (nasıl da uğraşırdık egzantirik bi cevap bulmak için )
  2. Büyüyünce ne olmak istiyorsun ( ne yazdık, ne olduk)
  3. En çok beğendiğiniz şarkı hangisi ve neden (hangisini anlardık da nedenine ne cevap verilir ki)
  4. Burcunuz (bu soru olmazsa anket kabul olmazdı herhalde) ? Neden ? :))
  5. Son olarak vermek istediğiniz bir mesaj var mı ( aslında bu mesajlar dünyaya verilirdi ama ne yazık ki sadece 1 kişiye ulaşırdı, o da anket sahibi )

Lütfen cevaplayınız

DEMİŞLER Kİ(<$Blo764>
<$BloBlogger Unknownş ki...

<$BloNerden aklına geldi:)Hıımmm...Cevaplayayım...
1.Bir yağmur damlası olsam şu an İStanbula düşmek isterdim çünkü orayı çok özledim
2.Büyüyünce doktor olmak istiyorum hatta cerrah olup milleti deşmek istiyorum:)
3.En çok beğendim şarkı Şebnem ferahtan "yeniden doğup gelsem"Çünkü çok hoşuma gidiyor,
4.Burcum başak.Çünkü 6 eylülde doğdum
5.Dünyaya vermek istediğim msj Ben birisini çok özledim:((pek alakasız oldu sanırım;)

<$Blo4:08 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Unknownş ki...

<$BloNerden aklına geldi:)Hıımmm...Cevaplayayım...
1.Bir yağmur damlası olsam şu an İStanbula düşmek isterdim çünkü orayı çok özledim
2.Büyüyünce doktor olmak istiyorum hatta cerrah olup milleti deşmek istiyorum:)
3.En çok beğendim şarkı Şebnem ferahtan "yeniden doğup gelsem"Çünkü çok hoşuma gidiyor,
4.Burcum başak.Çünkü 6 eylülde doğdum
5.Dünyaya vermek istediğim msj Ben birisini çok özledim:((pek alakasız oldu sanırım;)

<$Blo4:10 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$Blo1- Yagmur damlasi olup annemin babamin cesmesinden akan suya karismak isterdim, sabahlari yuzlerini yikarken onlara gunaydin diyebilmek icin.
2-Ankara Valisi olmak istiyordum,
isletme okudum, computer hardware isi yapiyorum.
3- en cok sevdigim sarki Cem Karaca'dan, " Hep Kahir, Hep Kahir"
4- 29 subat dogumluyum, balik'im.
5- benim verecegim mesaj dunyanin duzeninde bir degisiklik yapmayacak. Vermeyecegim.

Zeynep

<$Blo5:38 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Tugcş ki...

<$Blo1)Bir yagmur damlasi olsaydim okyanusa dusmek isterdim, acitmazdi cunku.
2)Buyuyunce ben ev kadini olcam,evlenmicem de..Boylece yangelip yatabilirim:D saka saka..Hala daha karar vermedim.Hergun degisiyor:)
3)En begendigim sarki da ara ara modlarima gore degisiyor.Ama, bugunluk Rage diye bir grubun Down adli sarkisi..Dun Avantasia'nin Memory sarkisiydi:) Neden..Valla ben de bilmiyorum amca, oyle benim laptopgille iPodgil caliveriyo,ben de dinleyeriyon gari netcen..(bu aydin koyleri turkcesi oluyor bu arada:)cok severim taklit etmesini)
4) Burcum Akrep..Oyle garip bir sinerji yaratalim demis gezegenler,bana da bunu uygun gormusler..Eh verilen hediye geri cevrilmez degil mi,ben de demedim artik bisey..Astim odaya,duruyo..Gelip gecerken cok hos oluyor boyle..
5) Mesaj...Valla anket sahiplerine gelene kadar o anketi dolduran herkes okumustur onlari kesin..Hani kim kimi seviyor manasinda bakarsin,kikirdersin filan ya..Eh ben de vereyim mesajimi..US sucks soooo much:)

<$Blo5:55 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger pinominoş ki...

<$Bloayyy..en son ortaokulda doldurmuştum pek bi heyecanlandım şimdi:)))
1. bir yağmur damlası olsam zeytinyağı dolu bi bardağa düşmek isterdim..pek bi baloncuk olurdum..şirin olurdum:)
2.Büyüyünce mimar olcam derdim istatistik okudum sonra çizer oldum..pek bi tutarlı değilim sanırım seçimlerimde..
3.En beğendiğim şarkı..hmmm..çok var ama Deep Purple dan Soldier of Fortune diyelim bakalım..
4.30 eylül günü doğmuşum..sabah 5te.tipik teraziyim yani..
5.dünyaya benden bi mesaj..aklıma gelmedi yaaa..bebelerimi çoook seviyorum olabilir mi:)))

<$Blo12:16 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger tahinş ki...

<$Blo1. Afrika'daki kurumus topraklara dusmek isterdim, mumkunse yanimda arkadaslari da gotururdum:) Bir elin nesi var, iki elin sesi var hesabi:)

2. Ortaokulda iken asker olmak istiyordum. Ama daha oncesinde, ilkokul caglarinda, henuz kesfedilmemis internet sistemini hayal eder ve dunyayi gezen ve haberlerini karavanindaki "bir sistem" ile gazetenin ana haber merkezine ulastiran gazeteci olmayi isterdim:) Olabildim mi..? Hmmm ;)

3. Pala Remzi'yi tek gecerim:)

4. Aslan. Neden?: Kismet oyleymis:)

5. Dunyaya vermek istedigim mesajlar icin blog actim:P Oradan takip edebilirsin:)

Sizin cevaplari da alalim bir zahmet:) Malum anketi once anket sahibi doldururdu, digerleri de onun cevaplarindan kopya cekerdi ama bakiyorum da sen tersini yapmaya calisiyorsun :)

<$Blo2:04 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Blomeltem , açık desteğin için çokteşekkür ederim :)

zeynep ;)

tuğçe, benim en çılgın okurum :)

pino, ben de teraziyim , ama tipik miyim bilmiyorum açıkcası :)

tahin, haklısın :)

<$Blo2:40 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Blo1- ben 133 yruma ulaşmış bir blog sahibinin yanağına düşmek isterdim, sevinç göz yaşı olarak

2-hiç bişey olmak istemezdim, büyüdüm, hiç bişey olmadım :)

3- yar saçların lüle lüle şarkısı (türküsü), nedennn? bilmem kompleks herhalde :)))

4- terazi, çünkü öyle denk gelmiş :)

5- dünyaya mesaj: dönme, dur artık :))

<$Blo2:52 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Burcu Karadaşş ki...

<$Bloo zaman da bayılırdım cevaplamaya.hakkat ben büyümemişim hiç..:D bak hala bayılıom..:)

1.kimsesiz ve ufacık bir yağmur damlası olsaydım(kemalettin tuğçu kitaplarına benzedi:D bir cama yazı yazmadığım kaldı)sevdiğimin yüreğine sızmak isterdim.belki insafa gelir hain:)

2.büyünce benden bir cacık olur mu bilemem ama önce adam olmayı düşünüyorum.o da biraz zor zenaat..

3.aslında buraya bi liste çıkaracak kadar çok müzik dinleme kapasitem ve tuhaf zevklerim var ama Ankara'da aşık olmak şarkısı-Zuhal Olcay diyeyim.Ömründe Ankara'yı sadece tvden görmüş biri olarak neden bu şarkıyı bu kadar çok seviyorum ben de bilmiyorum..

4.Soğuk ve karlı bir İstanbul günü tarihler 24 şubatı gösterirken annem doğurmuş beni.balık oluyo malum..:)ee neyapayım kadının elinde değil ya:D

5.dünyaya mesaj::kendi kendine dönüyon..bırak peşimizi madem..istemioz anlamıon mu?? :D

<$Blo4:22 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo1.Bugünler de yumuşak bir yagmur damlası degıl, olsam olsam ceviz kadar dolu olurdum. Mümkün olan en yüksek noktadan BUSH'un başıma düşmek isterdim, belki bu aklını başına getirirdi.

2.Mimar olmak isterdim ,Arkeoloji okudum(çok severim ama meslek olarak degil) ve bilgi işlemde çalıştım. çok klişe olacak ama ne yapayım C'EST LA VİE diyorum.

3.Tabii ki C'EST LA VİE . E.L.P ın bu şarkısını gençler bilmez ama bence dinlemeyen cok sey kaçırmış demektır. nedeni sözlerin içinde saklı.

4.burcumun ne olduguna daha karar veremediler. 22 eylül dogumluyum bazı gazeteye göre başak bazısına göre terazıyım.

5.lnsanlar kendilerine yapılmasını istemedikleri şeyleri başkalarına yapmasalar dünya çok başka olurdu.

bu anketlerin sonu hep şu cümleyle biter,


SEPET SEPET YUMURTA SAKIN BENİ UNUTMA...........
Meliha

<$Blo5:06 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Annelog Atölyeş ki...

<$BloAnketörlük yapmıştım ben harçlık için, tekrar tekrar aynı şeyleri sorup cevap almaya çalışmak zordur. Ama şimdi sıra bende!!! Bu imkanı sağlayan blog sahibine teşekkürü borç bilirim ve öderim.
1.bir yağmur damlası olsam düşmezdim hiç bir yere, öyle habire yağardım
2.büyüyünce ne olacağımla ilgili pek bi planım yoktu, ama çamurdan pastalar yapardım küçükken. Mühendis oldum:(
3.Ennn çok beğendiğim şarkı hep değişkendir, bu aralar Gökhan Kırdar "Yerine Sevemem"
4.Burcum Koç.
5.Dünyaya şu an mesaj vermek istemiyorum. Başka bir zaman artık.
Saygılar.

<$Blo6:00 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Tugcş ki...

<$BloAy ay ay..Cok sevindim..Ben en cilgin okurunmusum..Yeeehuuuuuuu:D
Ciddi soyluyorum ama..Bi odev yapcaz,benim disimda herkes sakin,odev yapiyor, ben..ben bela..sorularla konusmak mi ararsin, herkes ingilizce toplama cikarma yaparken, ben kucuk cocuk lehcesiyle(boyle bir sey yok tabi,bu kavrami ben koydum, telif hakki isterim:) ) bir,iki,uuuuuccc edasinda bir sayi sayma moduna giriyorum..Herkes boyle" yazik yemis galiba" modunda iyi davraniyor bana:D

<$Blo6:39 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Unknownş ki...

<$Bloçok zor sorular abey bunlar ben cevaplayam ki

<$Blo7:25 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Nilayş ki...

<$BloHemen cevaplayayim;
1. Bir yagmur damlasi olsam pat diye Bursa'ya dusmek isterdim. Ben annemi ozledim..:(
2. Buyuyunce astronot olacaktim, olmadi yabanci dil ogretmeni oldum, su an ev hanimiyim..:))))) ( iste bu komik)
3. Su an en cok sevdigim sarki, Madonna ablamizin Sorry adli parcasi. Sozleri hosuma gitti.
4. Burcum Aslan. Cunku 15 agustosta dogdum.
5. Bu kalbin kadar saf ve temiz olan sayfayi bana ayirdigin icin cok tesekkurler. Anket sahibi cok iyi bir insan..;)

Sen bizi guldurdun (esprilerini ispanyolcaya cevirmeye de calisiyorum bu arada, benim adam bana bakip niye guluyorsun diye soruyor senin yazilari okuyunca), Allah ta seni guldursun. Esinle ve yavrunla omur boyu mutluluklar dilerim.

Nilay, Mario ve Nur

<$Blo6:58 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger hlş ki...

<$Blobenimde vardı lisede böyle defterim arkadaş zoruyla hazırlamıştım
1.yağmur damlası olsam ardanın gözlerinin içine düşmek isterdim dünyayı onun gözüyle görmek için
2. yönetici olmak istiyorum öğretmenlikten sıkıldım( öğrenciler çok vasatlar)
3. sezen aksu dan bahane
4. yengeç
5. hiç bir mesajım yok herkese esenlikler diliyorum

<$Blo11:33 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger ibekingş ki...

<$Blomeraba,

daha geçen gün buldum anket defterimi..ben de şey diye sormuşum raptiye hakkındaki düşünceleriniz nelerdir diye...hayddaaaaa...pek bi komik gelmiş dimekki bana....hey gidi gençlik işteee

<$Blo4:55 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo1)Bir yağmur damlası OLSAYDIM sevdiğim kişinin yatağına düşmek isterdim. Onu her akşam göreyim diye:d
2)Büyüyünce balerin olmak istiorm.
3) En beğendiğim şarkı Teoman - Papatya. Çünkü bna sevdğim kisiii hatırlatıo...:)
4)Burcum aslan. Because doğum tarihim 23 temmuz.:)
5)Ewt vr ... (SENİ SEVİORM ASKIMMMM))):D

<$Blo3:35 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo5)bnde seni sev
iorm askımm:d

<$Blo3:36 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo1)Bir yağmur damlası olsaydım Cennette yağmak,oraya düşmek isterdim
2)Öğretmen olmak istiyorum
3)En çok sevdiğim şarkı Ebru GÜNDEŞ'ten Söyleyin şarkısı
4)Burcum İkizler
5)Benim mesajım Dünyaya hiç kimse unutmasın ki bu dünya faniii.

<$Blo8:13 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo1)Bir yağmur damlası olsaydım Cennet'te yağmak,oraya düşmek isterdim.
2)İdealim Öğretmen olmak(hobi olarakta izci öğretmenliği)
3)en çok beğendiğim şakkı YK nın Kanka şarkısı
4)Burcum İkizler
5)Dünyaya vermek istediğim mesaj İZCİLİK ÖĞRENİLMEZ YAŞANIR

<$Blo8:19 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo1 yagmur damlası olsam denizin dagların ve sessiz sakin bir yerde olmak isterdim düş kurardım. 2.Büyüyünce doktor olmak istiyorum. çocuk doktoru olmak isterdim. 3.En çok beğendim şarkı BARIŞ AKARSU tüm şarkıları seviyorum ama hayatımızıdan çekip gitti ALLAH onu o kadar çok sevmiş yanına almış bende onu hergün dua ediyorum inşallah Kabrin nur mekanın cennet olur. Amin 4.Burcum oğlak 29 Aralık'ta doğdum. 5.Dünyaya vermek isteğim insanlara yardım etmek merhamet göstermektir benim en çok isteğim odur.

<$Blo2:46 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo1,bi yağmur damlası olsam sewdiğim kişinin dudaklarına düşmek isterim
2,bn yönetmen olmak istiyom bilmiyom kararım değişirmi değişmesmi??
3,en çkdj akmandan seni özlemek çünkü aşığım we bu bana uygun bı sarkı
4,yengeç ee bazıları o kişiyle ilgili şeyleri bilmek istediğinde burcu na da bakıyoo da ndan
5,bence ck ii sorular hazırlamşsın (bu anket sahibine msjımdı)bu sana sana uğur sni seckkk sefiyommmm.....hıhh şimdi tam oldu işte

<$Blo10:23 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blone diyebilirim ki hiç gelmek istemezdim hep aynı hayatı yaşıyorum can sıkıcı
bilim adamı olucam ama özel
hangi şarkı güzel ki birini dinlesen bu güzel diğerini dinlese o güzel
burçsuzda olur koç burcuyum
siz bir şey aldırmayın nasıl olsa sonra yaşıcağınız için anlamazsınız sonra anlarsınız ama gerzek adam lar küresel ısınmaya saygı

<$Blo3:00 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo1.Bir yağmur damlası olsam bodruma düşmek isterdim
2.Ben polis olmak istiyorum çünkü;polisleri seviyorum.
3.Özgünden acıyı ceken anlar.
4.Burcum boğa
5.

<$Blo6:54 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloçoK SacMa Bea Bu SOrU

<$Blo7:20 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo1=yamur damlası olsam bir güvercinin kanadına konmak isterdim böylece heryeri gezerdim
2=ben avukatyada eczacıolucam bide tiyatrocu tiyatrodan eazgeçemem
3=en sevdiğim şarkı grup hepsiden kolaymı sevmek
4=oğlak'Im çünkü 27 aralıkda doğdum
5=tüm herkese mesajım okuyun adam olun hatta2. 3.dil bile öğrenin ama hayatı yaşamayı unutmayın

<$Blo2:36 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger @Merve@ş ki...

<$BloBakın arkadaşlar bu böyle olmaz...Siz düzgünce şeyler yapmıyorsunuz bu yüzden kızkınım...düzgünce söylüyorum anladınızmı?

<$Blo3:08 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger @Merve@ş ki...

<$Bloslm ben ayşegül arkadaşlar soruların cevapları çok mantıklı geldi bana ama daha güzel olabilirdi.başarılarınızın devamını dilerim.

<$Blo3:13 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blohemen cevaplıyayım cnm...:)
1-Bir yagmur damlası olsam yegenim azramınn o küçücük koynuşuna düşmk isterdim çünkü oo çookkk uzaklydaa:((
2-Büyüyünce ingilizce hocası olmkk istiyoruumm
3-Ben her sarkıyı beyenirim amaaa en sevdiğim sarkıı Avril lavigne "grilfriend" sarkısıı..
4-Burcum Koç. Neden mi?? bilmm 5 nisanda doğduğum için herhlde:)
5-Dünyaya vermk istediğim msj: Çok acımasızsınn sevenleri ayrıyosun diiiittt buydaannn istemiyom seniii:((

<$Blo11:00 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blobiryağmurdamlası olsam eskilere uçup giderdim)):büyüyünceyüzbaşı olucam beyendiğm şarkı kalbime gömerim burcum balık 8 martlıyım
dünyaya msj barış içinde olun

<$Blo9:50 ÖÖ <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blobir yağmur olsaydım bulutlardan inmezdim ordan insanlara bakardım .
büyünce binbaşı olucam.
beyendiğim şarkı aşk sakızı.
burcum balık(8 mart)
dünyaya msj askerleri çok yormayın bendeasker olucam............................................................................................................................................................................

<$Blo9:56 ÖÖ <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blobir yağmur olsam okulun olmadığı kızların bol olduğu bir yere düşme kisterdim

<$Blo4:57 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo-bi yağmur damlası olsam suya düşmek isterdim hiç yok olmiim die...
-teymeeen :D
-avril lavigne in nobody's home
-kova burcuyum çünkü burcum kova;)
-sen de bir cisim bende bir cisim var sen bana bir cisim verirsen ben sana bir cisim verirsem, sende bir cisim bende bir cisim olur ama bende bi bilgi sende bi bilgi var ikimizde birbirimize bilgilerimizi verirsek ikimizdede iki bilgi olur ;)noolur noolmaz herşei paylaşıın ;)

<$Blo6:34 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo1.bir yağmur damlası olsam hamzanın gözlerine düşmek isterdim
2.büyüyünce matematik öğretmnei olmak istiyorum çünkü seviyorum
3.en çok sevdiğim şarkı """"berker-sönmüyor ateşimiz.""""çünkü tam benim şarkım !!!!!!!MUTLAKA DİNLEYİN DİBİNİZ DÜŞER
4.burcum terazi çünkü 6 ekimde doğdum
5.dünyaya vermek istediğim mesaj sakın sevipte ayrılmayın çünkü adama çok koyuyo

<$Blo7:27 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloyapmayın arkadaşlar bir de bu saçma sapan sorulara cvp yazıyorsununuz emin yazar da bunlara cvp vermeniz için yazmamıştır hem görmüyormusunuz komiklik olsun diye yazılmış orta okul anket soruları herkes aynı tarzda aynı şekilde cvp vermiş birazda çıkın içinde bulunduğunuz kalıptan

<$Blo3:23 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger cristinaş ki...

<$Bloyağmur damlası olsam ormana düşmek isterdim çünkü ormanı daha doğrusu yeşilliği çok severim
büyüyünce avukat olmak istiyorum çünkü ikna yeteneğim var
ençok beyendiğim şarkıcı gülşen şarkısı ise adı aşk sebebimin
burcum aslan
dünyaya vermek istediğim msj ise (alakasız olabilir)sularımızı saakın boş yere harcamayın:(:(:(

<$Blo8:11 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloARKADAŞLAR TEK SİZE DİCEĞİM BEN BAŞAK BURCUYUM HE BİDE BENİ TANIMAK İSTYEN BURDAN TANIR ADIMDA İREM
:-):-)İREM:-):-)

<$Blo8:46 ÖÖ <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloben bir şey yazmayı unutmuşum ya irem adım vede beni burdan tanıyabilirsiniz eklerseniz tabikide yaz_gulu_eylem@hotmail.com burdan tanıyabilirsiniz:-)

<$Blo8:51 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger açelyaş ki...

<$Bloben açelya ben bir yağmur damlası olsaydım oks sorularının üzerime düşmek isterdim bu yıl oks sınavına giricem de ayrıca irem neden iğrenç şeyler yazmaya çalışıyorssun sen çok iğrençsin eski kankim

<$Blo3:28 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger alpermanş ki...

<$Blo1)Yamur damlası olsam sevdiklerimin yanına düşmek isterdim. 2)Büyüyünce bigisayar mühendisi olmak istiyorum. 3)En çok begendiğim şarkıcezadan fark var. 4)Burcum başak.Çünkü 2 eylülde doğdum. 5)SULARI İYİ VE TASARRUFLU KULLANALIM.

<$Blo3:37 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blobir yagmur damlası olsaydım mutlu olabılecegım bıyere dusmek ısterdım 2.buyuyunnce yapmayı sevdıgım bı ıs olarak moda tasarımı 3.en cok sevdıgım sarkı berkerden:bılmezdım cnku anlamlı bı sarkı 4.son olarak vermek ıstedıgım mesaj insanlar sadece we sadece mutlu olabıleceklerı seyler yapsınlar

<$Blo7:51 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blobaslayalım....!
1.bır tagmur damlası olsaydım dogdugum yere manısaya dusmek ısterdım 2.yha buyumeye daha war onuda osaman dusunurus 3.en cok sevdıgım sarkı pgan aydın:neredeyım 4burcum aslan ama bnde aslan gbyım msALLAH 5.hep mutlu olun tm mı emınım dunya bole daha gzl olur....!ANlasTIK mı??hıı

<$Blo7:56 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloben yağmur damlası olsaydım sevdiğimin yanına düşmak isterdim

<$Blo8:14 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blobir yağmur damlası olsaydım sevgilimin dudaklarına düşmek istedim

<$Blo3:42 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo1.Bir yağmur damlası olsam şu an nefret ettiğim bir kişinin gözüne düşmek isterdim.Çünkü onun için ne kadar ağladığımı anlasın
2.Daha karar veremedim (:
3.En çok beyendiğim şarkı çıldın dershane dizi müziğiii (:
4.Burcum Boğa.Çnküü 15 mayıs ta doğdum.
Veeeee son olarakkkkk:
5.Düyaya vermek istediğim bir msj Ben Birisinden nefret ediorummm
O kişi olmasa süperrrr olur (:

<$Blo3:39 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloisim sölemiim tanımassınıs::)

1.soruyu beyendiim en çok..

1)bi yaamur damlası olsam ardamın dudağına düşüp ona yarar saalamaya çalışırım(çünkü çok sefioom onu[aşkitom].)

2)ilerde doktor olmak istiyorm.ve de onunla yüz yüze konuşmak istiyom.(ne alaka demeyin)

3)en çok beyendiim şarkı dima bilan-believe

4)burcum başak.neden?çünkü: 3 eylülde doodum.

5)DÜNYAYA MESAJ: Ben nu herkesten daha çok seviyorummm.

selametle...

<$Blo11:39 ÖÖ <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blosüper olmuş harbi yha :)ama daha komiq olsun cnm bu acmıo bazen:):)saqa saqa gusel olmuş emeğe sağlıq:D

<$Blo1:17 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger pinarş ki...

<$Blobi yağmur damlası olsam datçaya düşerim orayı seviyorm
halkla ilişkiler okumayı düşünüyorum
sevdiğim çok şarkı var rock dinliyorum
burcum yay aralık doğumluyum
ben türkiyeye mesaj vermek istiyorum : biraz daha çağdaş ve medeni olun en azından laiklikten şaşmayın!!! (((:

<$Blo6:20 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo1. bir yağmur damlası olsam sevdiğimin yüzüne düşmek isterdimn öpmesi daha kolay olurdu
2.büyüyünce doktor olmak isterdim milletin anasını mıncıklamak için
3.ferhet göçerden biribana versin oda versin herkez versin
4.terazi tartarım
5.dünyaya vermek istediğim msj alem puşt olmuş ben neyleyim hayat boş pompala çoşşşşşşşşş

<$Blo11:18 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo1 kimsenin olmadığı bilgisayarın mp3 ün televiyonun yazıcının ve sıla resimlerinin olduğu bir adaya düşmek isterdim
2 büyümek istemiyorum bu dünyadan bir an önce göç etmek istiyorum
3 sezen aksudan töre
4 balık
5 ölümden korkmayın sonunda allahınıza kavuşucaksınız

<$Blo7:57 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo1.ben eğer bir yağmur damlası olsaydım büyük güzel bir sarya düşmek isterdim
2.ben büyüyünce veteriner olmak istiyorum çünkü hayvanları çok seviyorum :)
3.en çok beğendiğim şarkıcı avril lavigne çünkü çok güzel şarkıları var!
4.burcum aslan.ben 14 ağustosta doğdum
5.dünyaya vermek istediğim mesaj şudur:
lütfen hayvanları sıcacık yuvanıza katın çünkü onlar bir neşe kaynağıdır bnm evimde kedim var ve ben onsuz çok mutsuzdum o geldi çok mutlu oldum :):)

<$Blo7:44 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloçok güzel anket soruları var!!!

<$Blo7:46 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloyagmur dalası olsaydım en yüksek dagın tepesıne düsmek ısterdım bana kimse ulasmasın dıye2büyüyünce doktor olmak istiyodum ama olmadı3en sevdğim şarkı DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKSI YALAN 4BURCUM KOÇ AMA BURCUMUN ÖZELLİKLERİNİ YASAYAMIYOM 5VERN-MEK İSTEDGİM MSJ AKILLI OLUP DÜNYANIN KAHRINI CEKCEGIME DELİ OLURUM DÜNYA BENIM KAHRIMI CEKSINNNNN

<$Blo6:36 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo1.Bir yağmur damlası olsaydım babamın mezarının üstüne düşmek isterdim.
2.Büyüyünce pilot olmak istiyorum.
3.gripin dalgalandımda duruldum,erkin koray çöpçüler ve berkant samanyolu çünkü hoşuma gidiyor
4.kova çünkü 3şubatta doğdum
5.Mesajım JOTEM

<$Blo2:19 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blonasıl soruları cevaplayacağız?soruları cevapla diyoda ondan dedim.ben bu arada ingiltereden size bu yorumu gönderdim.değerimi bilin.:d

<$Blo6:59 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloben bir yağnur damlası olsaydım bir seks yatağına düşüp erkeğin yarranı ıslatmak isterdim:))

<$Blo1:46 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloben bir yağmur damlası olsaydım sikişmek isteyen birinin yanına düşüp onunla günlerce acıta acıta sikişmek isterdim:)))))

<$Blo1:53 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo1. yamur damlası olsam medineye düşmek isterdim.2.sosyolog olmak istiyorum3.avril hot4.ikizler5.Iloveyouworld

<$Blo8:03 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger asiş ki...

<$Blo1.Bir yağmur damlası olsam aşkımın kalbine düşmek isterdim
2.çocuk gelişim okuyup ana sınıfı öğretmeni olucam
3.En çok beğendim şarkı ercan demirel elveda deme bana
4.Burcum aslan
5.Dünyaya vermek istediğim msj bu dünyadan artık çok bunaldım

<$Blo7:22 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger asiş ki...

<$Blo1.Bir yağmur damlası olsam aşkımın kalbine düşmek isterdim
2.çocuk gelişim okuyup ana sınıfı öğretmeni olucam
3.En çok beğendim şarkı ercan demirel elveda deme bana
4.Burcum aslan
5.Dünyaya vermek istediğim msj bu dünyadan artık çok bunaldım

<$Blo7:22 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloyağmur damlası olsaydım laptop umun üstüne düşmek isterdim çünkü bilgisayarıma hayranım
büyünce ev hanımı olcam çünkü ev hanımı evde her işi görür örneğin çocuğumu hastalandı bakar bu doktor mesleği :)
en çok beyendiğim şarkı sagopa kajmerden hepsi:)
burcum ikizler çünkü haziranda doğdum ve burcumun özelliği herkesin bana hayran kalmasıdır
dünyaya vermek istediğim bi msj yok çünkü bn smsli telefon deilimm:):):)

<$Blo2:23 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo1 : yağmur damlası olsaydım los angeles' a düşmek isterdim. (neden mi sizene )

2: büyüyünce iç mimar olmak istiyorum

3: en sevdiğim şarkı mı¿? sansar salvo dan tutamadım verdiğin sözleri...

4: burcum ikizler ( 25 mayısta doğduğum için olabilirmi acaba ¿ )

5: akıllı olun lann ...
5:

<$Blo6:53 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous NESRİNş ki...

<$Blovay bea özledim anket doldurmayı bende başlim:)
1. yağmur damlası olim bi düşim sevdiğimin yanına özledim çünkümm onu ;(
2. büyüyünce edebiyat öğretmenliğiydi hedefim şimdi muhasebe okuorum....:D(alakayı bulmaya çalışmayın ben aradım bulamadım yokta ztn;))....
3. en çok beğendiğim şarkı şebnem ferah sil baştan nedennn die sorounuz ama neden soruonuz bu benim zevkim alalalalla ...:)çünküm herşeyi silmek gerekio bazen...
4. vala temmuzun sıcağında ayın 16 sında gelmişim nie gelmişim onuda bilmiorum yengeç oluorum bu arad neden yengeç vala milli piyango çekmişler şansımıza bu çıkmış:)
5. dünyaya vermek istediğim msj bi dk arkiler kürsiye çıkimm... he nerde kalmıştık eed dünyaaa len ne işin var orda insene aşağıya bize kuşbakışı bakmak güzel dimi gel bide bis bakalım sana kuş bakışı:D

anketinde banada yer ayırdığın için tşkler ...ah klasiklerr heheh...

<$Blo9:32 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blobence hepsi saçma komikte değil

<$Blo7:04 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous çiğğdemş ki...

<$Blo1.yağmur damlası olsaydım hiç bi yere düşmek istemezdim
2.ressam olmak istiyorum
3.en sevdiğim şarkı Ayna-Ölünce sevemezsem seni bu şarkı benim için bir efsane
4.burcum terazi.ne biliyim
5.''sevene can feda sevmeyene elveda''

<$Blo9:39 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blobir yagmur damlasi olsaydim alimin yanina duserdim . oglak burcuyum

<$Blo3:41 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous zübydeş ki...

<$Blo1.olsam...yere düsmk istemzdm.yere düsüpte napcam üstüme basarlar! 2.büyüyünc dogru düzgn bi amele olmk istyrm. 3.en cok batsın bu dünya 4.tabiki KOÇ 5.VERMK istedgm msj gidin burdan!

<$Blo2:01 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous zübydeş ki...

<$Bloya bi kere daha yazabilirmiyim?ha

<$Blo2:04 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous şerfişş ki...

<$Blodüşseydim bütün salakların kafalarına düşmek isterdim hadi ben düşmee gidiom

<$Blo2:07 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger enesş ki...

<$Bloamino sokim döller sikiyin as amcvık

<$Blo7:19 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blo1-bir yağmur damlası olsam sevdiimin yüzüne düşmek isterdim
2-öğretmen veya avukat
3-şarkı dinlerim ama pek sevmem
4-burcum boğa nisanlıyım
5-dünyaya aldanmayın gelip geçici(sözüm dünyadan çok insanlara yoksa dünya güzel değerini bilmeyenler utansın...)

<$Blo12:24 ÖÖ <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blobir yağmur damlası olsam annemin ya da sevdiğimin gözyaşına karışmak isterdim ona aşığım sesimilütfen duysun mustafamm aşkımm seni seviyorum

ben zeyno'n

<$Blo8:34 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloen çok sevdiğim şarkıda ardıçtan deli rüzgar çünkü7. sınıfa veda ederken bu şarkıda dans ettik 1 ay geçti üstünden ben yine zeyno'n

<$Blo8:36 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger fbligzlş ki...

<$Blo1)Yagmur damlasi olsam Salmanli koyune duserdim.Cunku sevgilim orada.
2)Buyuyunce kuafor olmak istiyorum.Cunku saclarla oynamak hosuma gidiyo.
3)En cok sevdigim sarki (Emel Yalcin-Asktan Olelim)icinde ask kelimesi oldugu icin.
4)Burcum yay.Cunku 30 Kasim'da dogdum.
5)Ben askimi seviyorum!!!

<$Blo11:57 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloAnket Ne_?

<$Blo6:04 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blohiç güzel değil

<$Blo8:47 ÖS <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.