Çarşamba, Şubat 08, 2006

SİYASETTE BEN

Siyasetten oldum olası anlamam. Açıkcası pek sevdiğim de söylenemez.

Ama son zamanlarda, anladığım kadarıyla gündemdeki konu mal varlığı. Birileri neyin var diye soruyo, birileri yanıtlıyo, birileri yanıtlamıyo, birileri yorumluyo, birileri kaçamak cevaplar veriyor.

Acaba ben siyasette olsaydım, ve bana neyin var diye sorulsaydı, nasıl kaçamak cevaplar verirdim. İşte sonuçlar:

-Neyin var
-Çok şükür iyiyim

-Neyin var
-Bi yaramazlığım yok

-Neyin var
-As doper, senin?

-Neyin var
-Elinizden öper, 4 yaşında bir kızım var

-Neyin var
-Biraz başım dönüyo

-Neyin var
-88 model Doğan görünümlü Şahinim var, temiz ama

-Neyin var
-Sana ne

-Neyin var
-Kime ne

-Neyin var
-Dur bak ne anlatıcam. Nasreddin Hoca birgün ...

-Neyin var
-Allaha bi can borcum var

-Neyin var
-A rh(-)

-Neyin var
-Bi başbakanın yakasını topluyosun, daha ne özgürlüğü istiyosun

Benim aklıma gelenler bunlar, varsa daha iyi fikri olan, buyursun. Hodri meydan :)
(Vın vııııııııııın)

DEMİŞLER Kİ(<$Blo114>
<$BloBlogger Unknownş ki...

<$BloMuhalefet, şimdi sadece liderler ve bakanlar için "Bu mal bildirimleri kapalı zarflarda gizli kalmasın" iddiasında...
Mantık ve hukuk ise yasa karşısında eşitlik varya, bunların, yasada öngörülen herkes için uygulanması gerekiyor der.Onun icin yasa zorunluluk yok diyip aciklamasini beklediginiz kisi aciklamayacak, kendi iradesiyle, dileyen kendi malvarlığını açıklayacak...:)))
Bizim lliderlerimizin neyi var?
Japon liderler gibi kendilerine saygilari yok ki milletine olsun.
Zeynep

<$Blo3:24 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Unknownş ki...

<$BloTest kitaplarım var ,hepsi yeni sisteme göre.Mal varlığımın en önemli kısmı sanırım.Günümün 7,8 saati onlarla geçiyor.converslerim var,yırtılsada ayağımdan çıkarmam,bilgisayarım var o benim 2.dünyam kimse alamaz.Bir de kenarda biraz birikimim var:))

<$Blo4:23 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$BloBen yine geldim.
Benim neyim var soyleyim mi Ustad?

Iki tane erkek evladim var. Bu dunyadaki en buyuk varliklarim.

Birde herkese yetecek kadar insan sevgim var.

Zeynep

<$Blo5:33 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger passiveş ki...

<$Blohttp://www.hafif.org/node/22410
şu adreste bir mal beyanı var ki muhteşem
okuyun gülmekten ölün

<$Blo5:42 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Nilayş ki...

<$BloVerilecek kilom var.
Hahaha..:))))

<$Blo9:42 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Tugcş ki...

<$BloNeyin Var?
Paranoyak,depresif ama cilgin ve cocuksu bir kisiligim var:)

<$Blo10:54 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger tahinş ki...

<$BloBenim borcum var:)) Sizi bilemem:))

<$Blo11:57 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Günş ki...

<$Bloİlaçlarla şu an sakinleşmiş bir depresyonum , ama en önemlisi bir AŞK BÖCÜĞÜM var :)

<$Blo12:12 ÖÖ <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloGonul kazan kepçesinde yarim var
Derde düşen anlar beni darım var
Ne çaredir koş ardından tutulmaz
Bin parçayım nar içinde narım var

<$Blo10:45 ÖÖ <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloGenç yaşımda ele düştüm gurbet var
Hiç istemem dile düştüm gıybet var
Dağ yıkılsın bağ bozulsun farketmez
Sabret gönül ergeç bize kısmet var

Derdini söyleyene derman mı var
Çilesiz olmaz diye ferman mı var
Sevgi ektim sinesine dünyanın
Beklerim bahar vakti harman mı var

<$Blo11:43 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Blovedazamanı, yoksa japonlardan ithal siyasetçi mi getirsek, ne demişler derviş dünyanın bi ucunda olsa, bulup getireceksin ;)

meltem, birkaç yıl sonra da elinde çok önemli bir diploman olur inşallah

zeynep, Allah bağışlasın, herkesinkini de. Ne çok hakkın var bende yaaa :))

passive, gittim, gördüm, güldüm :)

nilay, ondan bende istemediğin kadar var :(

tuğçeee, çılgın tuğçeeeee :))

tahin, borç yiğidin kamçısıdır, üzme tatlı canını

gün, Aşk Böcüğün varsa gerisi önemli değil zati :)

N.E.Y., inşallah tez zamanda şifa'n da olur

Ve bigbrother, döktürmüşsün yine :)
İlham verdin bana, yeni yazım tam senlik ;)

<$Blo2:42 ÖS <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.