Cumartesi, Şubat 04, 2006

SOBELENDİM Mİ ?

Sevgili Damla beni sobelemiş. İlk kez sobelendim ben. Bu yüzden pek bi duygulandım, biraz heyecanlandım, biraz endişelendim ama bunların hiçbirisinin sebebini de anlayamadım ;=)
Damla beni "sevdiğim abur cuburlar"la ilgili sobelemiş. Hemen başlıyorum



Pizza: Karışık pizza, ama içerisinde salam, sosis, ve jambon yok.
Alışamadım ben bir türlü bunlara. Bunların yerine sucuk olabilir


Cola ve Cips: yalnız bunda da prensiplerim var. Cola buz gibi olmalı, cips de yağsız. Bi de cips şöyle bol bol olmalı :)




Çikolata: Bu konuda çok fazla söz söylemeye gerek yok herhalde. Herkesin sevdiği gibi ben de seviyorum.
PS: Resimdeki ben değilim. Ama bana benziyo :((




Peynir: Eski kaşar, yeni kaşar, beyaz peynir, otlu peynir, tulum, saç örgüsü at kuyruğu, velhasıl ne şekli önemlidir benim için, ne de rengi , bayılırımmmm :=)

Pasta: Bak bunda da eğer dilim kocaman olmazsa fena halde moralim bozulur . Yediğimden bişey anlamam, suratım asılır, dünyaya bakış açım değişir, hayat benim için anlamını yitirir :=)




Az kalsın unutuyordum. Bir de benim hayatımın abur cuburu var ki, ondan asla vazgeçemem, hatta laf aramızda kimseyle paylaşmaya bile tahammülüm yoktur ;-)


*** PS: MAAŞALLAH ;-) ***

DEMİŞLER Kİ(<$Blo144>
<$BloBlogger ÇiğDemş ki...

<$Blo1. ben yorulmadim, ahanda yorumum :)
2. bende ilk sobelendigimde acayip bi heyecanlanmistim :)
3. seni sonuna kadar anliyorum!

Allah daha nice sobeler nasip etsin :)
(hele dur haftaya bende sobelerim seni)

en cok sonuncu abur cuburunu sevdim ben, allah anali babali büyütsün ve hic ayirmasin!

Sevgiler :)

<$Blo11:57 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger tahinş ki...

<$BloO sonuncusu abur cubur mu yaa?:) Ana yemek o ana yemek:P

<$Blo2:37 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger tahinş ki...

<$BloMashallah diyelim nazar da degmesin inshallah;)

<$Blo2:37 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Unknownş ki...

<$BloNe kadar tatlı bi şeymiş senin abur cuburun.Maşallah diyelim:)

<$Blo3:58 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$BloUstad, aburcuburlarin afiyet olsun,
ama en sondaki harika, eminim gunde 10 ogun veya 20 ogun demeden kokluyorsundur, evlat sahibi olmak dunyadaki en guzel ve en tatli duygu. benim icinde bir ogun isiriver bu yaramazdan.
kocaman opuyorum onu.

Zeynep

<$Blo4:04 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Tugcş ki...

<$BloBen hic sobelenmedim:)
Neyse..Ben son abur cubura bayildim..Insan yemeye doymucak..

<$Blo7:53 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Burcu Karadaşş ki...

<$Blobi insan oğlunun nefsiyle de bu kadar uğraşılmaz ki..:D bunlara hayır die protesto edecek kadar delirmedim henüz.(mi acaba?)
son abur cubur benim jelibonlar kıvamında.e yemezseniz ayıp olur zati=) maşşallah da deyelim tabe :)

<$Blo10:26 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger kediş ki...

<$BloKardeşim,abur cubur dediğin zaten hiç düşünmeden löp löp yendiği için abur cuburdur,Sen de amma prensip yapıp kasmışsın kendini:)))
Fekaaaaaaaaat 40bin kerre meaşallah derim son aburcuburuna.
Bende de 2tane var bunlardan:)
İstediğin kadar yiyebilirsin,asla kilo yapmıyor.Tek yan etkisi mutluluk hormonunu acaip tetiklemesi:)))
Eh böyle yan etkiye de can kurban dimi dimi dimi?

<$Blo11:29 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloBlogu gezdim, her bir seyi okudum, begendim....favorilerime aldim sizi, hep gelirim artik, selamlar Mehmet bey, yorumunuz icin de tesekkürler...

<$Blo10:19 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger Unknownş ki...

<$Bloen sondaki aburcuburdan bende istiyom nerden alıyoz acep

<$Blo12:24 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger pınarş ki...

<$Bloyerim ben o son abur cuburu. ama şu kızın saçlarını uzatırsanız bence annesinin saçları gibi çok güzel olur ve hatta annesinden de güzel olur:))

<$Blo5:56 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloSobelenmek ne demek?

Maşallah, boncuk gözlü Ardamız her zamanki gibi formunda...

<$Blo10:28 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloMehmet senin abur/cubur'u okuyunca aklima bedirhan gokce'nin 'dohtor bey' siiri geldi.

"Bi gunde yedigim iste bu gadar,
Daha fazla yeyemeyong dohtor bey"

ALLAH anali babali buyutsun ufakligida, Masallah diyelim =)

<$Blo12:32 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Bloçiğdem, sobelenmek güzel

ney, " " :)

tahin, aklından bile geçirme :)
tahin, sağol

meltem, cümlesine maaşallah :)

zeynep, biz küçücük çocukları
neden ısıralım, ABD kriterleri bunlar, havasından mı suyundan mı nedir ;)

tuğçe, o son abur cuburun yarısıs senin hemşehrin :)

burcyni, evet ama son jelibon tadında ;)

biyonikkedi, madem sende 2 80bin Maaşallah :)

nese, çok memnun oldum, sağol

dali, leylek bulman lazım önce ;)

pınar, uzamıyo yaaa :)

meraklı, seni tanıyorum galiba ;)

cem, eyvallah :)

<$Blo11:15 ÖÖ <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.