Çarşamba, Mart 01, 2006

GAYSERİLİYİ SEVİYOM

Kayserili bir palyaço
- Bunnungu goparttım bagh, ham ham, yidim bitti, gördüüü?
-(burnunu kopardım bak, ham ham, yedim bitti, gördün mü?)

Kayserili bir zabıta
-Laaan, marulcu! Aaaaşam vaghtı hatırınga demiiiim. Arabangı çek ordang
-(Marulcu! Akşam vakti hatırına deymeyeyim. Arabanı çek ordan)

Kayserili bir öğretmen
-Neye gülüyong. Annat da biz de gülek nise
-(Neden gülüyorsun.Anlat da biz de gülelim her neyse)

Kayserili bir polis
-Çok carı gittiiying farghındamısın? Kaaaatlar
-(Çok süratli gittiğinizin farkında mısınız? Evraklar lütfen)

Kayserili bir bağcı
-Bıldır baharıng daha ir pötlediidi dallar
-(Geçen yıl baharda dallar daha erken çiçek açmıştı)

DEMİŞLER Kİ(<$Blo64>
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$BloEh be ustad,
gripim cok kotu, yeni kalktim, bloglinesi actim okuyayim diye, ilk seninle basladim guldurdun beni yine:))
Ben Gayseriliyide, Izmirliyide, Angaraliyida, Istanbulluyuda sozun kisasi Turkiyelimi seviyorum. Ne mutlu dedim kendi kendime yine Turk dogmusum.
zeynep

<$Blo8:28 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger DAMLAş ki...

<$BloLivvarcin,
iki yazın arasında çok zaman geçiyor...
Senin hergün, hatta günde 2 kere yazman lazım!!...
İnan eskiden yemek bloglarıyla günüme başlarken, şimdi ilk açtığım sayfa sen oluyorsun :))

<$Blo10:47 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Tugcş ki...

<$BloCok super ya..Cok guldum:)Sonuncusunu anlamakta baya bi zorlandim ben:d

<$Blo12:35 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger tahinş ki...

<$BloLivvarcin hoca, sobelendin, haberin olsun:)

<$Blo3:26 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger pınarş ki...

<$Blokayserili bir esnafı yazmamışsın mehmet:)mesela avize satan esnaf olabilir:)

<$Blo5:41 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger cenkunalş ki...

<$BloSüpersin arkadaş...

<$Blo1:57 ÖS <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.