Perşembe, Mart 02, 2006

SOBELENDİM

Sevgili Tahin sobelemiş. Epey soru var, bu yüzden hemen başlıyorum

Yaptığım 4 iş

1- Pamukkale Karahayıt mevkiinde 4 yıldız bir otelde 6 dükkandan oluşan alışveriş merkezinde satış görevlisi olarak çalıştım, ki yabancı diller konusunda bana çok faydası olmuştu. İngilizce, Almanca, Japonca, İbranice ve Fransızca bir sürü yeni kelime eklenmişti beynime ama sonra virüs bulaştı, format çekmek zorunda kaldık. Allahtan İngilizce D sürücüsündeydi de silinmedi :)
2- Kayseride Erciyesde bir dağ otelinde muhasebede çalıştım. Otelde kalıyorduk çünkü ulaşım çoğu zaman kesiyordu kardan dolayı. Koğuş hayatıyla orda tanıştım. "Ya kapatın ışığı" cümlesi hergün kullanılan cümle seçilmişti :)
3- Kayseride 4 yıldızlı bir otelde cari hesap sorumluluğu yaptım. Tahsilatlarla da ben ilgilendiğim için bir sürü düşman sahibi olmuştum ;)
4- Bu tükanı (dükkan) açtık işte, elektrik malzemeleri ve aydınlatma ürünleri satışı ile taahhüt işleri yapıyoruz.

Defalarca izleyebileceğim 4 film veya dizi

1- Hayat Güzeldir
2- Hababam Serisi
3- Avrupa yakası
4- Selvi boylum al yazmalım

Yaşadığım 4 yer

1- Nijmegen (Hollanda)
2- Denizli
3- Kayseri
4- Ankara/Çankaya (Askerliğimi orda yapmıştım, yaşamak denmez tabi günde 9 saat nöbet)

İzlediğim 4 televizyon programı

1- Abbas Güçlü ile genç Bakış
2- Siyaset Meydanı
3- İnfoman
4- Kuşum Aydının programı ;)

Tatil için gittiğim 4 yer

1- Kuşadası
2- Kaş
3- Bodrum
4- Kozaklı :D

En sevdiğim 4 yiyecek

1- Cips
2- Çikolata
3- Patates kızartması
4- İçli köfte

Hemen şimdi olmak istediğim 4 yer

1- İçine bir Bush yerleştirilmiş füzenin fitilinin başucunda :D
2- Best blog of the worldde top 100, hatta top 1'de :D
3- 18 yaşımda
4- Yatağımda, zira çok yorgun ve uykusuzum :)

Ben de Tahini sobeliyorum :)))))

DEMİŞLER Kİ(<$Blo74>
<$BloBlogger Unknownş ki...

<$BloOlmak istediğin yerlerin arasında gözüme birşey çarptı.Blog aleminin en iyi blogu filan olmak gibi birşeydi sanırım.Sen gönüllerin birincisisin livvarcin üzülme.Ayriyetten 18 yaşına geri dönmek için hala bir şans var.Benimle yer değiştirebilirsin:)

<$Blo5:19 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger ladybirdş ki...

<$BloBen seni En esprili blogcu seciyorum ;-)

Tahsilat isini nasil yurutuyordun? ;-)anlatirmisin biraz..

<$Blo5:47 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger tahinş ki...

<$BloTesekkur ediyorum cevaplar icin..:)

<$Blo1:59 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloMemedim ben seni bloglayınca niye cevap vermedin. O zaman ben de sana küserim :-)

<$Blo8:26 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Blosevgili big brother, ben o konuyu ayrıca işlemeyi düşünmüştüm. onu bunu boşver şimdi, comment sayıma bakar mısın :(( :)

<$Blo9:02 ÖÖ <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloBende gecen avrupa yakasini izledim, nasil guldum! Harika bir dizi degilmi : )

<$Blo6:09 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloBenim küçükken amortisörlü bi bisikletim vardı:)

<$Blo12:36 ÖS <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.