Perşembe, Nisan 13, 2006

MAHALLEDE KAZA OLDU

patçaaaat krashhhh

çocuk- aha kaza oldu, koşun laaaaan
çocuklar- oleeeeyyy

şoför1- geçmiş olsun arkadaşım
şoför2- saol abi, sana da
şoför1- biraz yavaş gelsen aslında.. dimi ya
şoför2- abi sen ana yola çıkarken biraz dursan nasıl olurdu

şoför1-konu o değil
şoför2-nasıl konu o değil yaa
şoför1-bak şimdi, bu yazgı.
şoför2-nasıl yani

şoför1- bu kaza bizim yazgımızmış.ben buna sebep olmadım, vesile oldum. anladın mı
şoför2- eeeee
şoför1-bu kaza zaten olacakmış. ama sen biraz yavaş gelsen hasar bu kadar büyük olmazdı.. dimi yaa
şoför2-hadi yaa

adam-geçmiş olsun. kaza yaptınız galiba
şoför1- yok kaza değil, kasten yaptık
adam- neden. manyak mısın sen
şoför1- sen benden çok yaşayacan, manyak mısın sen kardeşim. görmüyomusun, kaza yaptık işte
adam- biz ne dedik
şoför1- git işine kardeşim

polis- geçmiş olsun. rapor tutmam lazım
şoför2- tabi memur bey buyrun
polis- siz nerden geliyodunuz
şoför2- ben ana yoldaydım, stad tarafından geliyodum
polis-tamam, diğer şoför kim
şoför1- benim memur abicim emret
polis-siz nerden geliyodunuz beyfendi
şoför1- biz, bey abicim, eniştemlerden geliyorduk, haftaya kızın kahvesi içilecekmiş de dayı olarak bize de danışmak..
polis-onu sormuyorum beyfendi, hangi istikametten geliyordunuz

teyze-kaza mı olmuş orda
adam- kaza ama biri manyak, kasten yaptım diyo
teyze- terörist olmasın
adam- olabilir. ben çok vurdum bunlardan askerde
teyze- öyle miii
adam- tabi teyzeciim

paaaat
teyze- adi herif seni, hiçbirinin kanı yerde kalmayacak, pis katiiiiil
şoför1- ahh, ne vuruyosun teyze yaaa
polis- ölü mü var

DEMİŞLER Kİ(<$Blo174>
<$BloBlogger Irreducibleş ki...

<$BloYoldan geçen araba içindeki diyaloglar güzel olur hep :) Camlara yapışmış insanlar hemen trafik ekipleri gibi kazanın suçlusunu ararlar..Cıks cıks sesleri arasında öndeki arabaya bindirme ihtimali kuvvetle muhtemeldir :)
ayrıca çocuklar her yerde çocuk :)

<$Blo11:12 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Tugcş ki...

<$BloHahaha:D Iste dedikodular da boyle cikiyor:) Sagir duymaz yakistirir tarzinda..
Bu arada tekrar yazdigini gormek sevindirici:)

<$Blo1:06 ÖÖ <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blobahar SIKINTILARIni attin sanirim mehmet, hosgelmisin diyeyim ve bi daha seni buralardan ayircak SIKINTI/dertlere dusmeyesin diyede ekliyeyim =)

terorist olayini iyi yakalamisin.lol.

<$Blo4:06 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger DAMLAş ki...

<$BloHah yaaa....
Son yazına yazdığımız commentler sayesinde emin ol blog birincisi olmuşsundur.
Benin belli aralıklarla neredesin diye attıklarım da çıkmamıştı bu arada. Galiba en fazla 50 yorum alabiliyorsun.
Artık bu kaddar uzun ara istemiyoruz :)Ona göre!!...
Bu arada Galata Kulesi ile ilgili yazımda sana laf atmıştım,ona bile cevap vermedin hani!!..

<$Blo11:14 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger Burcu Karadaşş ki...

<$Bloburcyni:ya gördüm işte.adama kasten çarptı manyak
polis:sen nerden çıktın ya

bi iki dk sona...

-çarpmışın adama,çatlak da olsa bi görgü tanığı var

şoför:ulan seni bi elime geçirsem.seni bana parayla mı verdiler

:D

kazaya karışmasam olmaz zaten :))

HOŞGELDİN TEKRAR!!! ÖZLETME Bİ DAHA BU KADAR ;)

<$Blo12:44 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Unknownş ki...

<$Blocanım abicim benim:)
bekle bekle bi hal olduk yani.gelir gelmez döktürmüşsün yine:))

<$Blo5:11 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger kediş ki...

<$BloAmaniiiin blooma pastırnaaylan uscuk kokuları geldiydi,lan didim nirden geliyo bu gokular derkeen derkeen bide ne göreem anam bizim Allaan Gayserilisi gelmişşş,
ulen oolüm,bizi bu kadder beklettikten soona ne bu hemmençik kaza parodileri neyim yazmışıın?insan bi niirde kaldın,ni yapdın,ne haltlar garışdırdın,ne yidin ne içdin onu yazar leen?
Hade bakem bana cinleri getirtmeden bi yazıver ne haltlar garışdırdını da bi raatla ha?
Aa bak yaveş yaveş sinirleniyom mu ben neee!!!

<$Blo10:45 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Günş ki...

<$BloGece yarısı saat 1.05 ve ben gözlerimden yaşlar gelerek gülüyorum sayende, sana bir daha bu kadar ara vermeyi yasaklamalı yüce kurulumuz BKK :)

<$Blo12:43 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger Minik Patiklerş ki...

<$Blo:)))

<$Blo1:28 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger sceş ki...

<$Blohuhu..

<$Blo5:26 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Bloirreducible, çocuklar cidden heryerde çocuk

tuğçe,teşekkür ederim

cem kardeş, attık gibi bişi ;)

damla, okudum bütün yazılarını, geçikmeli de olsa okudum, saol

burcyni, valla ne yalan söyliim ben de çok özlemişim :)

meltem, canım kardeşim beniiim :))

biyonikkedi, sana zaten yaranamadım ben. arkadaşlar bu kedi bana hep kızıyo yaaa :)

gün, ne mutlu bana :))

minik patikler, :))

sago, efendim? :)

<$Blo12:18 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger acicikolataş ki...

<$Blooh beee... kaza maza. livvarçin döndü ya!

<$Blo7:38 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Blogayri ihtiyari , çok teşekkür ederim

arzum, çok memnun oldum ve teşekkür ederim

<$Blo12:08 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger Unknownş ki...

<$Blogelir gelmez patlattın yine bombayı..heheh

<$Blo4:37 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blosüperr.....:)))))))))))

<$Blo11:49 ÖÖ <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloAllah korusun ya benim arkadaşta dün gürmüş etkisi biraz zor geçcek gibi..

<$Blo12:11 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger bi'havalarbi'seylerş ki...

<$BloTersten okumayı seviyorum ya her şeyi, mesela gazeteyi.. Senin blogunu da sondan başa doğru okumak çok zevkliymiş.. Reklamlara dokundurmandan sonra bu kaza hadisesi beni ikinci kez kopardı.. Şimdi üçüncü kez kopmak için sondan üçüncü yazına geçiyorum.. :)

<$Blo9:07 ÖS <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.