Cumartesi, Eylül 22, 2007

DİKKAT

Bu bir kamuoyu yoklamasıdır. Aranıza tekrar dönmeye talibim.
Kabul edenler, etmeyenler? Elleri göriiim

Yalnız hazır gelmişken size şeyi anlatmam lazım. Ya da neyse, önce dinlemek istediğinizden emin olalım demi ;-)

DEMİŞLER Kİ(<$Blo74>
<$BloBlogger ZeYNePş ki...

<$BloEfendim ,
Sizi yeniden gormek ne guzel, sizden mesaj almakta ayrı bir keyif:)Mesajını gorunce sasırdım acıkcası.
Ben oyumu EVET ten yana kullanıyorum, secimlerde HAyır demiştik en azından burada EVET hakkımızı kullanalım:)
Hosgeldin, merakla bekliyorum!...

sevgiler,

Figen Karavas

<$Blo5:57 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Blofigen çok teşekkür ederim, ama galiba bizden geçmiş :) zeynep'e çok çok selamlarımı ilet, şu ara biraz yoğun geçecek günler, belki henüz şartlar olgunlaşmamıştır ;)

<$Blo12:24 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger kediş ki...

<$BloHoşgeldin Gardaş.
Valla ne yalan söyleyim
Öldün sanmıştım.
Gayseride misin hâla?

<$Blo12:07 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Blokayserideyim hala. çok değişmiş buralar. birsürü zayi vermiş ekip. neyse bakalım, hayırlısı. seni görmek güzel

<$Blo11:03 ÖÖ <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloaaaa kim gelmiş ya şok oldum tüm ellerimi havaya kaldırıyorum :)) gel gel özledim yazılarını..

<$Blo10:56 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Blopink seni görmek de çok güzel. valla özlemişim ya. şu bayram bi geçsin de daha sık görüşecez herhalde. ben takip ediyorum bu arada hemen herkesi.

<$Blo1:33 ÖÖ <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloBiraz geç fark ettim, ama hoşgeldiniz tekrar :)

<$Blo2:19 ÖÖ <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.