Pazartesi, Ekim 31, 2005

hey gidi koca kursat hey


Efenim, bilenler bilir Kürşat Koca ki şu anda Çiftehan'da öğretmenlik yapmaktadır kendisi, tartışmaya çok meyilli bir arkadaşımızdır. Kendisi ile birkaç kez uzun saatler süren tartışmalarımız oldu ve en nihayetinde eşlerimizin "Hadi! Çok geç oldu. Ooo saat 4 olmuş. Sabah olacak nerdeyse" uyarılarından sonra biz tartışmaya nokta koyduk. Üzerinize afiyet aslında ben de biraz tartışma düşkünü biriyimdir. Efenim, bir süre evvel taş yerinde ağırdır diye biz de arkadaşları yerinde ziyaret edelim dedik ve Çiftehan'a doğru yola koyulduk. Sağolsunlar bizi ağırladılar. Bi akşam otururken Kürşat Hocam ve ben " Hangimiz daha kel tartışmasına" girdik. Aslında sonuç ortaydı. Kürşat Hocam'ın saçları daha seyrekti. İkna edemedim efenim. Israrla kendi saçının daha sık olduğunu savunuyor adam ve bunu yaparken ben sanki rahmetli Barış Manço'yla tartışıyorum. Adamın bir "benim saçım daha sık" deyişi var ki mübarek sanki sırma. Neyse, bakın yine gerildim. Fotoğrafı koyuyorum. Soldaki, yani saçı daha sık olan benim, sağdaki, yani saçı daha seyrek olan da Kürşat Hocam. Yorumu size bırakıyorum.

TARTIŞMADAN NOTLAR

Kürşat- Ya ortaaam. Bak inan benim saçım daha sık.

Kürşat- Ya Emine. (Müdahale etsene diyen bir yüz ifadesiyle)

Kürşat- Ya saçmalamayın (Agresif)

Kürşat- Ya inanmıyorum, göz var nizam var (Pişkin)

Kürşat-Ya gidin yaaaa ( evinde misafiriz-- yorumsuz)

Mehmet- Kürşat Hocam. Benim de saçım seyrek ama seninki daha seyrek (Gerçekçi)

Mehmet- Sakin ol lütfen (Mülayim)

Mehmet- Kime isterseniz ona soralım. Ben fikri sabit birisi değilim (Kalender)

Mehmet- Ama Hocam. Çok ağır konuşuyorsunuz (Mazlum)

DEMİŞLER Kİ(<$Blo54>
<$BloBlogger hlş ki...

<$BloBENDE BU OLAYA ŞAHİTTİM GÖRÜNEN KÖY KILAVUZ İSTEMEZ:)))

<$Blo11:12 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger pınarş ki...

<$Blokesinlikle tarafsız olarak fikrimi belirteyim. kürşatın saçları daha seyrek. (alınmak darılmak yok ortaam)

<$Blo12:56 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Zagrep_Radyosuş ki...

<$BloKürşat gençliğinde de böyleydi. Hatta bir ara Ufuk'tan bile fazla saçı olduğunu söylemekten geri kalmamıştı :P

<$Blo9:15 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloben fotoğrafta gördüğünüz sırma ve gür saçlı kürşadın eşi emine.bunu açıkyüreklilikle söylüyorum ki kocacımın saçları mehmetinkinden daha fazla isterseniz oturup noter huzurunda her ikisinin de saç tellerini sayalım hodri meydan.aşkolsun hale,pınar ve bilal sizleri esefle kınıyorummmmmmmmmmmm

<$Blo12:23 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blobahsi geçen konuda oyunculardan birisi konunun yazarı ama diğer kişi şahzım değildir. bu tamamen bir foto montaj ürünüdür. ben bilenler bilirki saçlarımın ne kadar gür olduğunu ve ahenkle dans ettiğini. konunu yazarına hatırlatmak isterim ki " bir şampuan firmasının reklamlarında oynamam için teklif geldiğini" ama kamu görevlisi olmama nedeniyle kabul etememiştir... yinede sayfanda bana da yer verdiğin için teşekkür ederim........

<$Blo5:34 ÖS <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.