Perşembe, Ekim 27, 2005

pınar !!!!!

Pınar eski bir arkadaş. Bilalin eşi. Yok. böyle sanki Bilal-i Habeşi gibi oldu. Tamam. Baştan başlayalım. Pınar! Hale'nin (eşim) üniversiteden arkadaşı. Eşinin adı Bilal. Zonguldak'ta öğretmenlik yapıyorlar her ikisi de. Neden mi Pınar. Çünkü sağolsun Pınar yazılarım hakkında yorum yapmış. Bu Blog aleminde malumunuz insanları onore etme şekli yorum yapmak. Pınar da sağolsun bizi onore etmiş ve demiş ki yorumunda :"sen yaparsın Mehmet, bizi güldürürsün (!)" Çok ciddi bir güven sezdim ben bu cümlede. Tabi bu halkın "superman" veya "malkoçoğlu"na duyduğu güven gibi değil. Onlara halk diyordu ki"sana güveniyoruz superman. sen bir kahramansın. canımızı kurtarırsın" Pınar'ın ki biraz daha farklı. O da bana güveniyor ve diyor ki "sen bizi güldürürsün". Ya bu arada Bilal ve Pınar çok değerli iki insan. Ve onlarla ilgili çok özel haberler var aslında. Merak edenler pnrt.blogspot.com da inanılmaz haberi öğrenebilirler. Tavsiye ederim. Mutlaka gidin girin ve bu güzel haberi okuyun. Onların bir bebeği olacak :-)

DEMİŞLER Kİ(<$Blo34>
<$BloBlogger pınarş ki...

<$Blomemet blog aleminde onore etme şekli yorum yazmak evet. ama bir de link vermek. sadece haleyi, emineyi ve beni mi güldüreceksin yani?

<$Blo12:50 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger Zagrep_Radyosuş ki...

<$BloSelam Mehmet hayırlı olsun

<$Blo1:43 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger :..:ş ki...

<$Bloblog aleminde onore etme şekli yorum

ilginç bir açıklama olmuş doğrusu:-) ben de bir geldim uğradım deyim dedim. ne güzel bir cümle kurdum yarabbim:-P

<$Blo2:58 ÖS <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.