Cuma, Kasım 11, 2005

ACİL SATILIK---TAKASA GİRİLİR



Adı ARDA. Kız. 3 yaşında. Keyfine düşkün, çenesi düşük, nazlı, yaramaz. Şu ana kadar iyi bir eğitim aldı. 10'a kadar saymayı biliyor (9'u bazan unutuyor). Zeki, çevik ve ahlaklı. Bazan büyüklerine EŞŞŞŞEK diye hitap ediyor ama sonra özür diliyor. İsimleri aklında tutuyor. Günü gelen aşılarının hepsi tam. Çişini söylüyor. Bazan yetişemeyip azıcık kaçırıyor. Fiyatta anlaşılır. 2-4 yaş arası erkek veya 4-6 yaş arası daha uslu bir kız çocukla takasa girilir.

hi Posted by Picasa

DEMİŞLER Kİ(<$Blo44>
<$BloBlogger pınarş ki...

<$Blobu artist kız da pek ünlü oldu. başka bir blogda da görmüştüm bu resmi:)

<$Blo12:57 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloben bu kıza talibim.sigortası,garantisi var mı?memnun kalmazsak iade edilir mi?bu sorularıma olumlu yanıt alırsam ve fiyatta da anlaşırsak olur.gerçi biz yabancı değiliz bize iskonto yaparsın değil mi?peki annesinin haberi var mı bu olaydan.yoksa yarın hale kadının sesine çıkıp ben kızımı istiyorum derse ne cevap vericez ona göre.senet falan istiyorum ben delil olarak.
(iyi ev kadını emine)

<$Blo5:07 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger pınarş ki...

<$Bloemine, ardayı alıp bir de üstüne para mı vereceksin? annesinin ardayı nasıl anlattığını unuttun galiba. ama sen iyi anlaşırsın onla. o bir cadı sen bir cadı...

<$Blo5:40 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloayy aman kalsın istemem şu sıcakta kim uğraşcak onla :D gerçi ben ona yeni hitap şekilleri öğretirdim tosba manyak :P gibi..

<$Blo3:58 ÖS <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.