Salı, Kasım 29, 2005

BEN ÖĞRENCİYDİM BİR KERESİNDE

Ders matematikti ve hoca tahtaya geometrik şekiller çizip X'si bulun diye sınıfa soruyordu sürekli. İnanılmaz sıkılmıştık. Müdahale etmem gerekiyordu. Arkadaşlarım küçük emrah ifadesiyle bana bakıyorlardı ve ben kayıtsız kalamazdım. Birşeyler yapmalıydım. Hoca yeni bir şekil çizdi rakamları açıları verdi ve sordu "X' si kim bulabilir". O sorusunu bitirir bitirmez ben el kaldırdım ve "Hocam, hocam. Ben benn" diye bağırmaya başladım. Benden başka el kaldıran kimse olmamıştı henüz ama ben yine de sanki amele pazarında adam toplamak için meydana yanaşmış kamyona atlamak için çırpınan amele gibi olduğum yerde yırtınıyordum. Hoca da şaşırmıştı. Haklıydı da, alışık değildi çünkü benim el kaldırmama. Sonunda "Evet LİVVARCİN, X'si buldun mu "dedi. Ben de " Evet hocam, orda bakın. Altta soru işaretinin hemen yanında" dedim. Sınıftakiler güldü. Çok mutlu görünüyodu arkadaşlarım. Ben de çok mutlu olmuştum. Sonra gözüm hocaya ilişti. İlginçti. Bütün sınıf gülüyodu, bir tek hoca olduğu yerde büst gibi duruyodu. Tedirgin olmuştum. Yaklaşmaya başladı. Anlamıştım (!).Hoca yaklaşmaya devam ediyordu. Benim yüzümdekigülen ifade yerini endişeye bıraktı. Hoca iyice yaklaşmıştı. Elindeki kitabı sırama bıraktı, sol eliyle benim sağ kulağımı tuttu sağ eliyle benim sol yanağıma tokat attı. Arkadaşlarım daha da çok gülmeye başladılar. Hata yaptığımı anlamıştım. Büyük bir gafletti. Böyle bir hocanın dersinde yapmamalıydım bunu...

DEMİŞLER Kİ(<$Blo74>
<$BloBlogger Zagrep_Radyosuş ki...

<$Blowalla mehmet, öğrenciyken de böylesine bir olay beni mutlu ederdi. Bak öğretmen oldum, şu şekil bir iş yapacak 2 tane öğrencim olsun, yarım maaşa çalışırım. Sen doğru X'i bulmuşsun :)

<$Blo7:08 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger pınarş ki...

<$Bloyorumlar yazının altında açılıyor. ne güzel. ilerlettin sen bu blog işini:)

<$Blo11:05 ÖS <$Blo 
<$BloBlogger mehmet livvarcinş ki...

<$Blopeki yazıyı okudun mu pınar. format hakkında yorum yapmışsın ama yazı hakkında tık yok :)

<$Blo9:05 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger pınarş ki...

<$Blobir öğretmen olarak seni mi tutsam yoksa öğretmeni mi tutsam karar veremedim de ondan:)

<$Blo3:22 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$BloBu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

<$Blo1:33 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloöğretmenler üzerine oynamayı bırak sevgili kardeşim. esnef sorunları ile takıl..... ( esnaf kan ağlıyor, ülke parsel parsel satıyor, bi avrupa tutturmuşlar gidiyor, sanki alan var sanki girmek isteyen var,öğretmenlerin duyguları zam vereceğiz diye ayaklar altına alınıyor...daha binlercesi)

kürşad koca
muhasebe grubu öğretmeni
niğde/türkiye

<$Blo10:57 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloayy canım benim ya nası vurmuş kücücük çocuğa o öğretmen..

<$Blo1:34 ÖS <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.