Çarşamba, Kasım 23, 2005

BUYRUN SÖZ SİZDE

Efenim bundan önceki iki yazımda malumunuz bu ülkenin sosyal bir yarasına parmak bastım. Ama gelin görün ki gözden kaçırdığım bir unsur vardı. Benim okuyucu portföyüm. Bunu hiç hesaba katmamıştım. Şimdi bunu da göz önünde bulundurarak bu yazıyı yazıyorum. Bakalım yorum yazan olacak mı.
Hatta yazı yazmaya da gerek yok. Direkt sorumu soruyorum. Öğretmenler hakkettikleri parayı kazanabiliyor mu, yoksa kazandıkları paranın hakkını bile mi veremiyorlar. Bence onlara bu kadar maaş vermek yanlış :-)
Buyrun. Söz sizde

DEMİŞLER Kİ(<$Blo04>

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.