Salı, Kasım 22, 2005

DAHA DA HAYRET

Son yazımla ilgili bir sürü mail aldım ;-) Ya arkadaşlar nasıl bu kadar sorumsuz olabilirsiniz. Ben bütün kadınları ayaklanmaya davet ediyorum, etrafıma bakıyorum ayakta bir tek ben varım ve ben de kadın değilim. Bütün kadınlar dayağı hakkediyo demek ki :-) Evet evet kesinlikle. kadınlar dayağı hakkediyo. Zaten gördüğüm kadarıyla onların da bir itirazı yok bu duruma.

DEMİŞLER Kİ(<$Blo24>
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloortağım konu pek popüler değil yaaa.dahi iyi konular seç bence..

<$Blo11:54 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloyok konunun popular olup olamasiyla alakasi yok unuttugunuz bisey var : BAYANLAR GAZA GELMEZ :))) mail at deyince herkesin mail atmasini bekleme yani :)

<$Blo10:05 ÖS <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.