Çarşamba, Kasım 23, 2005

ÖĞRETMENLERRRRRRRRRR


BÜTÜN ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLU OLSUN
. En baba meslek olsa gerek öğretmenlik. Sınıfa fiyakalı bir giriş. "Oturun çocuklar". Ondan sonra kimi doğacak bebeğine kazak örer, kimi iddaa kuponu doldurur, kimi Avon siparişi alır, kimi dökülen saçlarını düşünür, kimi kocasını nasıl ederim de kahve alışkanlığından caydırabilirimin peşinde. Ayın 14ü geldi mi saat 24:00'da ziraat bankası ATMsinde bekleyen birilerini görürseniz emin olun öğretmendirler. Sabahı bile bekleyemezler.
Öğretmenden İnciler

  • Müdürden imzalı kaaaat getir
  • Ses yapma çocuuuuuum
  • Bi tek çarşambam boş :-(
  • Sınav sonuçlarınızla spor toto oynadım. Bari bi işe yarayın dedim
  • Kitap okuyanınız var mı hiç. Ne gezeeeer
  • Kopyaya tenezzül bile etmeyin çocuklar
  • Vallaa en iyisini Tayyar Hoca yapıyo. Çalacaaang zopayı
  • Neye gülüyong. Annat da biz de gülek nise
  • Arka sıraaa. Geliyommm bagh
  • Anang babang da evladım var diiin seviniyo zaaar
  • Şunu titreşime almayı bileningiz var mı
  • Banko var mı banko
  • Hafta sonu evi taşıyacam. Pazartesi günü de sözlü var
  • Zaten bi tek bizim evin elektrikleri kesilmiyo
  • Ameeeet yavrum mübarek gün hatırınga deeemiiiim
  • Biz de haylazlık yapardık ama terbiyesizlik asla
  • Kitabı mı unuttung... Kendingi niye unutmadıng
  • Allah canımı alsın ilk konuşanın aaaazını yırtarım
  • Siz de adam olacaksınız da ben de göreceeem
  • Bu sınıf seçme galiba
  • Pakize! Getir o kaaadi... Cebine koyduğunu kızım delirtme insanı
  • Gittik deli gibi dünyanın en zor mesleğini seçtik
  • Öğretmenlik kutsal bir meslektir
  • Odunu yontuyum efenim ama sizin oğlunuz içesine kütük
  • Otur SIFIR
  • Ding Dang Dong (ZİL) Oturrrr. Daha dersi bitirmedim
  • Yanına gelirsem görürsün çalışamadımı... gerizekAAAAlı
  • Ne haliniz varsa görün
  • ZAM ZAM ZAM (Ortaaaam zam lazım bize zam zam )

Bütün öğretmenleri seviyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

DEMİŞLER Kİ(<$Blo54>
<$BloBlogger hlş ki...

<$Blone kadar yakınsakta biz bu melsği seviyoruzzzzzz canım

<$Blo11:13 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger pınarş ki...

<$Blomehmet valla alemsin. yazıyı okurken yüzümdeki gülümseme hiç gitmedi.

<$Blo6:00 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Bloevet sonuna kadar haklısın kardeşim, ne desek sizin gibilerin fikirlerini değiştiremeyiz. :)

yazının öğretmenler kısmı mükemmeldi. itiraf edeyim sonun kadar gülmekten güzümden yaşlar geldi.

kürşad koca
muhasebe grubu öğretmeni
çiftehan çok programlı lisesi
niğde/türkiye

<$Blo9:12 ÖS <$Blo 
<$BloAnonymous Adsızş ki...

<$Blohehe gerçekten komikti ösledim ya ben o yılları..

<$Blo10:54 ÖÖ <$Blo 
<$BloBlogger psychedelicpinkş ki...

<$Bloaaaa ben :D

<$Blo4:40 ÖS <$Blo 

<$BloYorum Gönder



 Blog ve RSS Desteği 
 Hızlı Makale--Grup Oku 
Blogger'ın ana sayfasına geçerek, varsa önceden oluşturduğunuz Blog'lar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Kayıt olma ve yeni bir Blog oluşturma işlemleri, sadece 3-4 basit adımda tamamlanmaktadır.